وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کازورلا: بایرن و بارسا شانس‌های قهرمانی در اروپا هستند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ هافبک اسپانیایی آرسنال پیش از دیدار با بایرن در لیگ قهرمانان اروپا، باواریایی‌ها را یکی از شانس‌های قهرمانی در فصل جاری دانست.

به نقل از مارکا، آرسنال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب و از ساعت 23:15 به وقت تهران در ورزشگاه خانگی خود میزبان بایرن مونیخ آلمان خواهد بود.

سانتی کازورلا که تابستان گذشته از مالاگا راهی آرسنال شده است در این مورد گفت: بایرن تیم خیلی خیلی سختی است. به هر حال تنها کاری که برابر بازیکنان بزرگ این تیم می‌توانیم انجام دهیم این است که روی بازی خودمان تمرکز کنیم.

کازورلا از فرم بسیار خوبی که بایرن دارد آگاه است ولی می‌گوید همواره تیم‌های بهتر نمی‌توانند در پایان بازی برنده میدان باشند. وی با اشاره به رویارویی بایرن مونیخ و چلسی در فینال سال گذشته و شکست باواریایی‌ها گفت: آن فینال همواره یادآور این خواهد بود که همواره تیم بهتر و برتر میدان نمی‌تواند پیروز باشد. بایرن در آن دیدار عملکرد فوق العاده‌ای داشت ولی چلسی با توجه به نقاط قوت خود عنوان قهرمانی را به دست آورد. اکنون نیز بایرن به همان روند خوب خود ادامه می‌دهد. آنها را به همراه بارسلونا از شانس‌های نخست قهرمانی در این فصل می‌دانم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد