وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

از جلسه اورژانسی در رختکن آرسنال تا شعارهای ونگر برو بیرون

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ آرسن ونگر سرمربی فرانسوی آرسنال در آستانه بازی حساس تیمش در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ که امشب در ورزشگاه امارات برگزار می شود، جلسه ای 45 دقیقه ای با بازیکنانش گذاشت.

این جلسه بعد از باخت شوک آور توپچی ها مقابل بلکبرن و ناکامی آنها در راه یابی به دور بعد رقابت های جام حذفی انگلیس بود. شنبه و بعد از باخت آرسنال مقابل بلکبرن در دور پنجم رقابت های جام حذفی، ونگر برای 45 دقیقه بازیکنانش را در رختکن تیم گرد هم آورد تا به بررسی عوامل ناکامی این تیم و نقاط ضعف آرسنال در این بازی بپردازند.

بعد از این شکست و تضعیف روحیه شاگردان ونگر، آنها حالا کار سختی در لیگ قهرمانان اروپا نیز خواهند داشت و باید در بازی خانگی امشبشان مقابل صدرنشین بوندس لیگا و نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا به نتیجه مطلوبی دست بیابند تا بتوانند در کورس رسیدن به تنها جام باقی مانده برایشان همچنان امیدوار باقی بمانند.

حذف از گردونه رقابت های جام حذفی انگلیس و شکست مقابل بردفورد در رقابت های لیگ کاپ وحذف ازاین رقابت ها و نمایش ضعیف در رقابت های لیگ برتر باعث شده تا برخی از هواداران خشمگین آرسنال حتی خواهان کنار رفتن این سرمربی فرانسوی شوند. دراین میان سران باشگاه آرسنال به حمایت از مربی شان برخاسته اند و حتی اعلام کرده اند که ممکن است قرارداد این مربی را تمدید نیز بکنند.

دراین میان یکی از وب سایت های مشهور هواداران آرسنال، از هواداران این تیم خواسته تا اعتراضشان را نسبت به اوضاع تیم در جریان بازی های پیش روی آرسنال نشان دهند و در هشتمین دقیقه بازی هفته آینده آرسنال مقابل استون ویلا به نشانه هشت سال انتظار برای جام قهرمانی، شعار «ونگر آوت» (ونگر برو بیرون) را سربدهند.

خود ونگر هم در صحبت های اخیرش در مورد شرایط کنونی آرسنال گفته:« در ابتدا باید اعتماد به نفس و اطمینان را بازیابیم. چون ما در میانه هفته قرار نیست که دوباره مقابل بلکبرن بازی کنیم. ما مقابل بایرن مونیخ قرار خواهیم گرفت. پس به اعتماد به نفس فراوانی نیاز خواهیم داشت. قبل از بازی با بلکبرن روحیه و اعتماد به نفس بالایی داشتیم؛ چون هفته قبلش مقابل ساندرلند خوب بازی کرده بودیم و تیم ما خوشحال و مملو از اعتماد به نفس بود ولی نتوانستیم تمرکزمان را حفظ کنیم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد