وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پودولسکی: دوستان خوبی در بایرن دارم اما الان فقط آرسنال!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ لوکاس پودولسکی، مهاجم آرسنال، امیدوار است که تیمش بتواند به فینال چمپیونزلیگ راه پیدا کند تا در ومبلی به میدان برود اما می داند که ابتدا باید از سد حریف سرسختی مانند بایرن عبور کنند.

این مهاجم آلمانی که سابقه بازی در باشگاه باواریایی را دارد، از اینکه برابر هم تیمی هایش سابقش قرار می گیرد، هیجان زده است و اعلام کرد که با شواین اشتایگر، برای هم کری خوانده اند.

او که برای مصاحبه با نشریه سان، به همراهی خبرنگار این نشریه به ورزشگاه ومبلی رفته بود، گفت:" من تا به حال به ومبلی نیامده بودم. از بیرون ورزشگاه فوق العاده به نظر می رسد و من از تاریخچه آن اطلاع دارم. مطمئنم که جو فوق العاده ای دارد. شاید برای دیدار فینال چمپیونزلیگ به آنجا بروم. برای یک تیم لندنی، بازی کردن در فینال چمپیونزلیگ در ومبلی فوق العاده است. اتفاقی بسیار ویژه. مانند یک رویاست اما هنوز راهی طولانی تا فینال باقی مانده است. ما ابتدا باید مقابل یکی از مدعیان قهرمانی بازی کنیم. من برای سه سال، دوران فوق العاده ای در بایرن مونیخ داشتم. از بازی در این باشگاه خاطرات زیادی دارم و به آن افتخار می کنم. امیدوارم بودم که در این باشگاه به دستاوردهای بیشتری برسم. البته با بایرن قهرمان بوندسلیگا و جام حذفی شدم. بازی کردن در بایرن به من در زندگی هم کمک کرد. اما همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد. اما بایرن متعلق به گذشته است. اکنون من در آرسنال هستم و می خواستم در این باشگاه به موفقیت های جدیدی برسم. البته صادقانه بگویم، اگر آرسنال با کلن بازی داشت، خیلی برایم دشوارتر بود. کلن تیم من است؛ باشگاه من. از نظر احساسی شرایط خیلی برایم دشوارتر می شد. من از 10 سالگی در کلن بودم و قبل از اینکه به آرسنال بیایم هم برای این باشگاه بازی می کردم. بایرن تیم خوبی است. باستین دوست خوبی است. ما خیلی برای هم اس ام اس می فرستیم و وقتی آرسنال به بایرن خورد، کلی برای هم کری خواندیم. با جروم بواتنگ هم دوست هستم. او کمی ساکت است اما من علاقه زیادی به او دارم. فرانک ریبری خیلی باحال است. من با او بعد از دیدار فرانسه - آلمان صحبت کردم."

آرسنالی ها امیدوارند مانند چلسی که فصل قبل علی رغم نتایج ضعیف در لیگ برتر، در چمپیونزلیگ به قهرمانی رسید، این فصل فاتح این رقابت ها شوند اما پودولسکی موفقیت آبی ها را تا اندازه ای حاصل خوش شانسی می داند.

"واضح است که این دستاورد بزرگی بود اما آنطور که چلسی به قهرمانی رسید، تا اندازه زیادی حاصل خوش شانسی آنها بود. ما مثل آنها بازی نمی کنیم. ما بازی معمول خودمان را انجام می دهیم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد