وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام: بایرن به دنبال برد مقابل آرسنال است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ فیلیپ لام، کاپیتان بایرن مونیخ در صحبت هایی به آرسنال ها هشدار داده که تیمش در بازی سه شنبه شب در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه امارات، به تساوی رضایت نمی دهد.

البته لام می داند که توپچی ها کار را برای تیمشان سخت می کنند و در انتظار آن است که شاگردان آرسن ونگر یک بازی تدافعی را به نمایش بگذارند.لام در صحبت هایی به تی زد گفت:« ما بی صبرانه در انتظار شروع مسابقه هستیم.آرسنال یک حریف واقعا تراز اول است. ما به لندن می رویم و بازی برگشت در زمین ما خواهد بود. .بعید می دانم که آرسنال در بازی رفت تهاجمی بازی کند و فضای زیادی در اختیار ما قرار بدهد. این بازی هم شبیه بازی های اخیر ما در بوندس لیگا خواهد بود و ما برای برد به زمین می رویم.»

این درحالی است که بایرن در سال 2013 گلی را دریافت نکرده و توماس مولر، بال جوان بایرن هم در صحبت هایی اعلام کرده که تیمش مملو از روحیه و اطمینان است. مولر در صحبت هایی گفت:« پیروزی من را واقعا خوشحال می کند. اینکه اصلا نگران باخت نیستیم، حس خیلی خوبی است. احساس قدرت به انسان می دهد.»

مانوئل نویر دروازه بان بایرن مونیخ هم مطمئن است که تیمش در لندن نتیجه مطلوبی به دست خواهد آورد:« خیلی خوب شد که مقابل وولفسبورگ به پیروزی رسیدیم. حالا می توانیم با کسب یک نتیجه مطلوب، خودمان را آماده سفر به لندن کنیم و این حس خوبی است.»

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر اولیور دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 19:28

حتما همینطوره دادا لام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد