وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظرات اهالی فوتبال از انتخاب باوارایی‌ها

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اهالی فوتبال و ورزش آلمان و جهان به حضور مربی فصل گذشته بارسلونا در تیم بایرن مونیخ به دیده مثبت می‌نگرند و چنین حضوری را از همه جهت پرثمر توصیف می‌کنند.

در شرایطی که چهارشنبه شب این موضوع  قطعی شد مربی فصل آینده تیم بایرن مونیخ؛ «پپ گواردیولا» است، اما دنیای فوتبال پس از گذشت 3 روز از این تصمیم همچنان اظهار شگفتی و حیرت می‌کند.

شگفتی و حیرت نه به این دلیل که بایرن، بلکه با وجود کسب 4 مقام قهرمانی اروپا و بیشترین تعداد قهرمانی‌ها در آلمان، تیمی کوچک برای «استاد تیکی تاکای جهان»‌است، بلکه از این جهت که این مربی با وجود پیشنهاد‌های اغواکننده تیم‌های انگلیسی منچستریونایتد، منچسترسیتی و چلسی،‌ در کنار پیشنهادهای مالی آ.ث‌ و اینترمیلان ایتالیا و نیز پاری‌سن‌ژرمن فرانسه مواجه بود. اما سرانجام تصمیم گرفت به مونیخ بیاید، آلمانی حرف بزند و در باشگاهی کاملا منظم سیستماتیک و البته دارای مدیریت قوی، فعالیت کند.

این انتخاب باعث شد تا اهالی فوتبال جهان در باره‌اش حرف بزنند و البته اظهار تعجب کنند.

*نگاهی اجمالی به این اظهارات می‌اندازیم:

*برتی فوگتس، سرمربی اسبق تیم ملی آلمان:

گواردیولا هدیه‌ای ارزشمند به کل بوندس‌لیگا است/ امیدوارم بازنشستگی هاینکس رویایی شود

از اینگونه اقدامات بایرنی‌ها دیگر حیرت نمی‌کنم. ورود گواردیولا به بوندس‌لیگا مسلما هدیه ارزشمندی نه فقط برای بایرن بلکه برای کل بوندس‌لیگا است. گمان می کنم گواردیولا با فوتبال سبک خاص خود، تاثیرات به سزایی بر فوتبال آلمان از خود برجای خواهد گذاشت. او با استیل خاص خویش کمک خواهد کرد تا بایرن بازی‌اش تکامل یابد. در کنار این ورود، به یوپ هاینکس، مربی کنونی بایرن و همبازی دوران جوانی ام در گلادباخ تبریک می گویم که راه ورود گواردیولا را هموار کرد. آرزو می کنم او بتواند با کسب بوندس لیگا، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا، بازنشستگی رویایی را در پیش داشته باشد.

*آرسن ونگر، سرمربی آرسنال انگلیس:

انتخاب بایرن توسط پپ، شگفتی است/ حال مجبوریم با توان بیشتری با بایرن نبرد کنیم

این نکته که او برای حضور در بایرن تصمیم‌گیری کرد، از نظر من یک شگفتی‌ مهم است که البته خودش می تواند خیلی بهتر دلیل چنین انتخابی را پاسخ دهد. حال با این اتفاق مجبوریم در دو بازی رفت و برگشت با بایرنی‌ها که انگیزه‌های مضاعفی پیدا کرده‌اند، با توان بیشتری در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نبرد کنیم.

*کارلوس رکساچ، مربی اسبق بارسلونا:

بایرن برای آینده گواردیولا عالی است/ شاید یکی دو بارسایی را باخود ببرد

بایرن سال‌ها است که به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا نرسیده است. اما همین باشگاه، برای ادامه کار گواردیولا عالی است. بازیکنان بایرن بسیار منظم هستند. روحیه اش  هم کاملا با نظم  بایرنی‌ها وفق دارد. هیچ بعید نیست که یکی دو بازیکن خوب نیز با خود به آنجا ببرد و فوتبالش را به معرض نمایش بگذارد.

*تیتو ویلانووا، سرمربی بارسلونا:

از این که پپ با بایرن به فوتبال بازمی‌گردد، خوشحالم

 هیچ اطلاعی در مورد این انتقال نداشتم. فکر کنم طرفین سکوت کردند که این انتقال به خوبی انجام شود. اما خیلی خوشحالم که پپ با این انتخاب به فوتبال بازگشت. از یاد نبریم بایرن باشگاهی بزرگ است.

*اوتمار هیتسفلد، سرمربی اسبق بایرن، سرمربی کنونی سوئیس:

روحیه پپ به بایرن می‌خورد/ او اهل تعامل مونیخی‌ها است

پپ یکی از بهترین مربیان کنونی جهان است. موفق کار کرده است و از نظر روحیه کاملا به بایرن می‌خورد. او مربی است که کاملا منطقی رفتار می‌کند. بسیار اهل کار گروهی است که بایرن نیز طالب همین موضوع است. در ضمن جوان نیز است  و می تواند تا زمان ورودش به مونیخ زبان آلمانی یاد بگیرد.

*پینتو، دروازه‌بان بارسلونا:

با شادی پپ ما هم خوشحالیم/ دوست دارم مقابل بایرن‌اش بازی کنم

اگر پپ خوشحال باشد، ما هم شاد هستیم. این که او به سود بایرن تصمیم‌گیری کرد، ما را نیز خوشحال می‌کند. در آینده و در لیگ قهرمانان احتمال رویارویی ما با تیم او وجود دارد.

*آدریانو گالیانی، نایب رئیس باشگاه میلان:

ژرمن‌ها لوکوموتیو اروپا هستند/ موفقیت فوتبال آلمان یعنی داشتن اقتصادی قوی!

من که از این اتفاق تعجب نکردم. بپذیریم آلمان‌ها لوکوموتیو اروپا هستند و در واقع موفقیت فوتبال آلمان، تداعی کننده قدرت اقتصادی این کشور است.

*ریو فردیناند، مدافع منچستریونایتد:

از شنیدن خبر پپ و بایرن شوکه شدم/ گواردیولا به خاطر ثبات و سازماندهی راهی مونیخ شد

از شنیدن خبر استخدام پپ گواردیولا توسط بایرن شوکه شدم. وقتی خوب که فکر کنیم متوجه می شویم او با  در نظر گرفتن ثبات و پایداری، سازماندهی، و رقابت در لیگ قهرمانان، دلیل انتخابش بوده است.

*مارتین مونتایا، استعداد بارسلونا:

نه فقط برای بایرن که برای کل بوندس‌لیگا تصمیم گرفت/ کار جدید چالشی بزرگ است

خیلی از تصمیمی که پپ گرفت، خوشحال شدم. بنظرم او نه فقط برای بایرن که برای کار در بوندس‌لیگا تصمیم‌‌گیری کرد. اینکه در چالش بزرگی به اسم همکاری با باشگاه بایرن مونیخ همکاری کند. برایش در شغل جدید آرزوی موفقیت می کنم. امیدوارم در رقابت‌های ورزشی با او روبه‌رو شویم.

*نیکو روز‌برگ، قهرمان اتومبیلرانی فرمول یک:

پپ همه عناوین را برای بایرن می‌گیرد

واقعا حضور گواردیولا در بایرن اعجاب انگیز است.  اطمینان دارم با حضور او همه عناوین را کسب خواهند کرد.

*هانس یواخیم واتسکه، مدیر تجاری بورسیادورتموند:

به بایرن به خاطر شکار گواردیولا تبریک می‌گویم/ به حضور پپ حسودی می‌کنیم!

من که این حرکت را کاری بزرگ می‌دانم. به بایرنی‌ها هم تبریک می‌گویم که در این نبرد رقابتی با بزرگان اروپا برنده شدند. آنقدر خوب این کار را کردند که آدم حسودی‌اش می‌شود. بنظرم این استخدام برای کل بوندس‌لیگا ثمربخش است. چون کل دنیا به این لیگ با نگاه متفاوتی نگاه خواهد کرد. البته در این میان فشار روحی بر بایرن برای کسب موفقیت در این میان کاهش نخواهد یافت.

*آندونی زوبی‌زاره‌تا، مدیر ورزشی بارسلونا:

همکاری پپ با بایرن یعنی ادامه وابستگی با فوتبال جهان!

خوشحالم پپ با بایرن قرارداد بست. با این حرکت خود وابستگی خود را به فوتبال جهان نشان داد.  خوب نبود که بهترین مربی جهان از عرصه فوتبال کنار بماند. بنظرم بایرنی‌ها با این حرکت، برگ برنده‌ای بزرگی را رو کردند.

*خاویر ماسکرانو، بازیکن آرژانتینی بارسلونا:

بزرگی و قدرت مونیخی‌‌ها عامل انتخاب پپ بود

بایرن مونیخ باشگاهی  بزرگ در اروپا است. آنها در تمام رده‌ها بازیکنان آلمانی قوی دارند که اکثرشان ملی‌پوش هستند. به این دلایل پپ آنجا را انتخاب کرد

*رایان بابل، بازیکن هلندی سابق هوفن‌هایم:

حضورش برای کل آلمان سود دارد

چه شنیدم؟ پپ گواردیولا در بایرن؟ فوق‌العاده است. بنظرم این حضور برای کل فوتبال آلمان ثمربخش است.

*فرانتس بکن‌باوئر، بازیکن افسانه‌ای ژرمن‌ها، رئیس افتخاری باشگاه بایرن:

از صمیم قلب آرزوی موفقیت می‌کنم

باید بابت این استخدام تبریک بگویم که بایرن این مربی بزرگ را تصاحب کرد. می توان تصور کرد او با حجم وسیعی از پیشنهادهای عالی مواجه بوده است.‌او یکی از بهترین و موفق‌ترین مربیان جهان است. واقعا به این انتخاب باید تبریک گفت و از صمیم قلب آرزوی موفقیت کرد.

*بوریس بیکر، قهرمان اسبق تنیس آلمان و جهان :

هوینس،‌ با آوردن پپ نشان دادی جادوگری!

وای خدای من! اولی هوینس جادوگر است که گواردیولا را به مونیخ آورد.

*پاوئل برایتنر، هافبک ملی‌پوش اسبق آلمان:

فوتبال پپ در بایرن، تلفیق تکنیک و فیزیک تماشاگرپسند است

گمان نکنم گواردیولا دوست داشته باشد تمام سبک بازی بارسا را در بایرن اجرا کند. بنظرم او تلفیقی از فوتبال تکنیکی و فیزیکی تماشاگرپسند در مونیخ ایجاد خواهد کند.

*مارتین کیند، رئیس باشگاه هانوفر:

بایرن قبل از پپ گوشه چشم نشان داد/ مونیخی‌ها می‌‌خواهند شماره یک بمانند

بایرنی‌ها قبلا با استخدام مارتینز گوشه چشمی از کاری که می خواهند انجام دهند، صورت دادند. با این استخدام بایرن نشان می دهد می خواهد در آلمان تیم شماره یک باقی بماند. در رده بین‌المللی نیز می خواهند قهرمان شوند.

*آندرئاس رتیگ، مدیر تجاری اتحادیه فوتبال آلمان:

حضور گواردیولا یعنی ارزش زیاد بوندس‌لیگا!

فقط به مونیخی‌ها بابت این گزینش باید تبریک گفت.این امضای قرارداد یکبار دیگر نشان می دهد بوندس‌لیگا چه جایگاه عظیمی در فوتبال اروپا و جهان دارد.

*سرآلکس فرگوسن، سرمربی منچستریونایتد:

اصلا فکرش راهم نمی‌کردم/ پپ مربی تیمی تشنه موفقیت می‌شود

وقتی خبر را شنیدم، حیرت کردم.اصلا انتظارش را نداشتم. کار کردن در بایرن سخت است. چون آنها با آن همه قدمت و افتخار، داشتن ورزشگاهی خارق‌العاده و بازیکنانی بسیار قوی،‌ تشنه کسب موفقیت هستند.

*کنی دالگلیش، اسطوره سابق لیورپول:

پپ به جای رفت که قوی است

از حضور گواردیولا در بایرن تعجب نکردم. او با این اقدام به سود باشگاهی با بنیه مالی قوی و با ثبات تصمیم‌گیری کرد.

*یورگن کلوپ، سرمربی بورسیادورتموند:

شگفت زده شدم/  دوست دارم از نزدیک با «پپ»‌مهربان آشنا شوم

از شنیدن این خبر شگفت زده شدم. پپ موفق‌ترین مربی سال‌های اخیر است و سبک خاص خودش را دارد .خوشحال می‌شوم از نزدیک در بوندس‌لیگا با او آشنا شوم. او چهره ای دوستانه و صمیمی داردامیدوارم در نشست مربیان فدراسیون فرصت آشنایی  با او را کسب کنم.

*اوون هارگریوز، هافبک سابق تیم ملی انگلیس و بایرن:

پپ به منچستریونایتد آلمان رفت

کمتر باشگاهی ساختار قوی و ثبات بایرن را دارد.  آنها منچستریونایتد آلمان هستند.

نظرات 2 + ارسال نظر
میرزا یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 15:24

هرکس میخواد مربی بایرن بشه باید بنیه آلمانی تیم رو حفظ کنه

Bavariaboy یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 18:54

ایول تیم خودم بایرن ...... بچه ها یادتون نره هیتسفیلدم سوئیسی بود .... فن خالم هلندی بود ..... ملیت مربی مهم نیست موفقیت تیم مهمه..... ایول گواردیولا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد