وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آیا دانشجوی ارشد اقتصاد روی نیمکت بایرن می‌نشیند؟

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یک روزنامه چاپ آلمان نوشت: تا ۳ هفته دیگر مشخص خواهد شد بایرن‌مونیخ به همکاری با یوپ هاینکس ادامه می‌دهد یا دست همکاری به سوی «دانشجوی رشته اقتصاد پیشرفته» اهل اسپانیا دراز خواهد کرد.

یکی از موضوعات مهمی که در رسانه‌های آلمان در چند ماه گذشته درباره‌اش بسیار اطلاع‌رسانی‌ و گزارش شده؛ «آینده مربیگری بایرن‌» است. از اوایل بهار که برای اولین بار موضوع علاقه مونیخی‌ها به همکاری با «پپ گواردیولا»‌، مربی سابق بارسلونا اسپانیا فاش شد، به طور پیوسته این رسانه‌‌ها بدون توجه به موضع‌گیری‌‌های بایرن و مربی 41 ساله، گزارش‌های را تهیه و در اختیار مخاطبان خود قرار دادند.

انتشار مستمر این گزارش‌ها تا آخرین روزهای سال 2012 با توجه به این نکته که قرارداد مربی کنونی تیم تابستان آینده خاتمه می‌یابد، در سطح بسیار وسیعی انتشار یافت، اما پس از آنکه سران بایرن اعلام کردند تحت هر شرایطی اولویت آینده مربیگری‌ تیم، یوپ هاینکس معروف به «دون یوپ»، مربی موفق 67 ساله کنونی تیم خواهد بود و بعد مذاکرات ابتدای سال را سرنوشت‌ساز در این موضوع قلمداد کردند، به نظر رسید رسانه‌ها دست از انتشار گزارش‌های پرسر و صدا برداشته و منتظر مذاکرات ابتدای سال در ژانویه خواهند بود.

اما وقوع یک اتفاق سبب شد تا بار دیگر منابع خبری آلمان شروع به انعکاس اخبار و گزارش‌های جنجالی در این زمینه کرده و حتی عنوان کنند، بایرن در حال مذاکره پنهان با «پپ گواردیولا»‌ است.

 

*حضور مشاور اول گواردیولا، آغاز جنجال مجدد

این اتفاق که باعث خبرسازی و حتی انتشار گزارش جنجالی تازه‌ای در این مورد شد، حضور مشاور مربی سابق کاتالان‌ها در آلمان بود. بر این پایه برخی از نشریات نتیجه گرفتند بایرن مذاکرات وسیعی را آغاز کرده است.

در شرایطی که گواردیولا پس از ترک بارسلونا در تابستان گذشته، اکنون در نیویورک اقامت دارد، روزنامه «تاگس‌سایتونگ» در شماره دو روز قبل خود مدعی شد «جوزپه ماریا اوروبیتگ»، مشاور اول «پپ» در مونیخ حضور یافته و با اولی هوینس و کارل هاینس رومینیگه، رئیس و معاون بایرن،‌ در مورد موکلش مذاکره کرده است.

 

*بیلد آتش جنجال را شعله‌ور ساخت

پس از تاگس‌سایتونگ، روزنامه بیلد، دومین نشریه مهم ژرمن‌ها بود که در این زمینه خبر رسانی‌کرد. این نشریه مدعی شد گزارشگرانش اروبیتگ را در مونیخ، در حال مذاکره با مسئولان رده بالای بایرن شناسایی کرده اند.

این نشریه نوشت مذاکرات در چند نوبت بوده که در محل باشگاه و یکی از هتل‌های مجلل شهر انجام گرفته است.

با ذکر این اطلاعات، بیلد جنجال بوجود آمده را وسعت بخشید.

 

*واکنش مشاور گواردیولا به گزارش دو روزنامه جنجال‌ساز

در پی انتشار این گزارش کوتاه، مشاور گواردیولا عاقبت مجبور به واکنش شد. وی گفت: تعجب می‌کنم که در مورد من نادرست اطلاع‌رسانی‌ شده است. از این بابت متاسفم.

وی افزود: این خبر که من در آلمان حضور یافتم، درست است. اما من در مونیخ نبودم. بلکه به فرانکفورت سفر کردم که تور سیاحتی را برای رفع خستگی پشت سر گذارم.

 

*ادعای عجیب کیکر

با انعکاس اظهارات اروبیتگ، نشریه تخصصی کیکر نیز وارد چنین هیاهوی خبری شد. این نشریه عنوان کرد اگر اروبیتگ در فرانکفورت بوده، امکان انجام مذاکره نیز وجود داشته و احتمالا مقام‌های مونیخی با او در این شهر رایزنی کرده‌اند.

کیکر حتی نوشت سران بایرن با توجه به نزدیکی زمان مذاکره با هاینکس، از طریق گفت‌وگو با نماینده مربی سابق بارسا، کوشیدند آخرین موضع‌ گواردیولا را جهت همکاری بدانند.

 

*گزارش تکمیلی بیلد و ادامه جنجال

در پی انتشار چنین گزارش‌های جنجالی، روزنامه بیلد باردیگر در این موضوع با نشر گزارشی تکمیلی یکبار دیگر مداخله کرد و به ابعادی دیگر از این موضوع پرداخت.

این نشریه نتیجه گیری کرد تا 3 هفته  دیگر مذاکره با مونیخی‌ها  با یوپ هاینکس آغاز خواهد شد. اما از آنجایی که بایرن، همیشه در زمینه جذب بازیکن و مربی، با آینده‌نگری خاصی عمل می‌کند، از طریق مذاکره با اروبیتگ، یکسری ضمانت‌ها به گواردیولا داده و آخرین شرایط و خواسته‌های مربی 41 ساله مقیم آمریکا را نیز شنیده تا در زمانی که با مربی کنونی بر سر ادامه همکاری مذاکره می‌کند، بهترین تصمیم ممکن را بگیرد.

بیلد مدعی شده تا 3 هفته دیگر همه چیز در مورد نیمکت مربیگری بایرن مشخص خواهد شد. در آن موقع بایرن درخواهد یافت بهتر است با هاینکس به کار با امضا قراردادی جدید ادامه دهد یا این که دست همکاری خود را به سوی «دانشجو رشته اقتصاد پیشرفته»‌دانشگاه نیویورک (گواردیولا) دراز خواهد کرد و با وی کاری مشترک را پیش خواهد برد.

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد_13 چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 09:23

این شانس گندی که ما داریم ، یوپ هاینکس قراردادشو تمدید می کنه...

MaYa چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 09:52

یه سکه تا از حرکت بایسته هزار تا چرخ میخوره....هر وقت اومد خوش اومد!

کلیزمان پنج‌شنبه 28 دی 1391 ساعت 00:25

سلام الان خبرى خواندم که پپ از فصل اینده روى نیمکت بایرن مى شینه تا سال ٢٠١٦ هم قرارداد بسته این خبر درسته اقاى امیر حسین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد