وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

الیور کان: بوندسلیگا در عصر طلایی خود به سر می برد

اولیور کان دروازه بان افسانه ای فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ که تمامی عناوین ممکن در آلمان و اروپا را با این باشگاه به دست آورده است، دوران کنونی را زمان درخشش تیم های بوندسلیگایی می داند. 

در حال حاضر سه تیم بایرن مونیخ، شالکه و دورتموند در گروه های خود در لیگ قهرمانان اروپا صدرنشین هستند و تیم های بوندسلیگایی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا، در مجموع بیش از سایر لیگ های این قاره امتیاز جمع آوری نموده اند. 

اولی کان می گوید: "شواهدی دیده می شود که بوندسلیگا در عصر طلایی خود به سر می برد. تمامی 7 باشگاه بوندسلیگایی حاضر در رقابت های اروپایی این شانس را دارند که در دور حذقی لیگ قهرمانان و یا لیگ اروپا نیز حضور داشته باشند. بایرن، هانوفر و لورکوزن موفق به صعود شده اند و دیگر تیم ها نیز تقریبا اکثر راه صعود را پیموده اند." 

برنده توپ طلای سال 2002 افزود: "در حال حاضر از لحاظ اقتصادی و همچنین ورزشی، بوندسلیگا نسبت به لیگ های سایر کشورهای اروپا وضعیت بهتری را دارد. تحقیقات نشان داده است که دست کم 40 میلیون نفر در کشور آلمان علاقه مند به بوندسلیگا هستند. باید جام جهانی 2006 را در دستیابی به این اهداف سهیم دانست. از آن زمان به بعد تیم های آلمان توجه بیشتری به دستاوردهای نوین نشان دادند و به طور مداوم مورد توجه بیشتر قرار گرفتند. در گذشته تقریبا نیمی از 36 تیم حاضر در بوندسلیگای یک و دو با مشکلات شدید مالی روبرو بوده اند و به همین دلیل باید در حال حاضر باید از گذشته درس گرفت. باید گفت هم اکنون آینده ای روشن پیش روی بوندسلیگا قرار دارد."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد