وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: بایرن باید بیدار شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ کارل هاینس رومنیگه مدیر باشگاه فوتبال بایرن مونیخ آلمان روز چهارشنبه اعلام کرد این تیم باید با تمام توان به موفقیت های خود ادامه دهد.

بایرن مونیخ سه شنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا مقابل والنسیا ( یک - یک ) متوقف شد اما به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.
رومنیگه گفت:‌ « من دو بازی اخیر (‌ یک - یک در نورنبرگ و سپس در والنسیا ) را دوست ندارم. ما باید بیدار شویم و با همان آهنگی که نشان دهنده قدرت بایرن باشد، به کار خود ادامه دهیم .»
مدیر بایرن به شیوه بازی این تیم در دیدارهای اخیر، موضوعی که در تساوی شنبه گذشته مقابل نورنبرگ در بوندسلیگا هم مطرح بود، اشاره نکرد.
بایرن به رغم کسب یک امتیاز از این بازی با فاصله هشت امتیازی در صدر بوندسلیگا قرار دارد.
رومنیگه در آستانه هفته ای پر کار ابراز نگرانی کرد بایرن روز شنبه میزبان هانوفر رده ششمی است، روز چهارشنبه با فرایبورگ ( دهم ) مسابقه می دهد و اول دسامبر در آلیانس آرنا به مصاف بروسیا دورتموند، قهرمان آلمان در دو فصل گذشته می رود.
وی گفت: «ما باید این تفکر را که همه چیز به خودی انجام می شود، کنار بگذاریم. من فکر می کنم بایرن هفته مهمی پیش رو دارد. ما باید از تکرار حوادث فصل گذشته جلوگیری کنیم .»
بایرن قهرمانی فصل دو هزار و یازده - دوازده را در حالی به دورتموند واگذار کرد که هشت امتیاز با این تیم فاصله داشت.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از برلین، یوپ هاینکس سرمربی بایرن مونیخ نیز در اسپانیا قبل از بازگشت به آلمان گفت:‌ « من به خوبی از کاری که باید انجام دهم، آگاه هستم. ما هنوز به موفقیتی نرسیده ام و باید تا سال نو فاصله خود را در بوندسلیگا حفظ کنیم .»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد