وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ناگفته‌هایی از ستاره‌های بایرن مونیخ

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ستاره‌های بایرن مونیخ علاقمندی‌ها و سرگرمی‌های متفاوتی دارند که در ادامه مطلب خواهید خواند.

باستین شواین اشتایگر، از تماشای تلویزیون متنفر است.

خاویر مارتینز گفته همیشه پدر و مادرش به وی توصیه کرده‌اند اراده قوی داشته باشد.

دانیل فن بوتین همواره در یخچال خانه‌اش شیر سویا پیدا می‌شود. او همچنین به ماست میوه‌ای هم علاقه زیادی دارد.

مانوئل نویر گفته بیشتر وقت خود را پای یک مسابقه تلویزیونی می‌گذارند.

توماس مولر عاشق سوسیس گریل شده است و می‌گوید همیشه آن را در یخچال دارد.

رافینیا گوشت دودی به همراه کدو را که دستپخت مادرش است دوست دارد.

به نظر فرانک ریبری سخت‌ترین کار در زمین دویدن بدون توپ است.

دانته همیشه در مسیر رفتن به باشگاه رادیو گوش می‌کند.

جروم بواتنگ علاقه بسیاری به ناگت ماهی به‌همراه سیب‌زمینی سرخ کرده دارد که مادرش آن را تهیه می‌کند.

نظرات 10 + ارسال نظر
کورش جمعه 31 شهریور 1391 ساعت 02:09

از بازم بذار امیرحسین جان.یا گذاشتی خبر ندادی؟!
خیلی حال کردم

کورش جمعه 31 شهریور 1391 ساعت 02:11

از اینام بازم بذار منظورم بود!

محمد جمعه 31 شهریور 1391 ساعت 10:54

خیلی جالب بود
بازم بذارید

فاضل جمعه 31 شهریور 1391 ساعت 12:00

جالبه

Allianz_Arena جمعه 31 شهریور 1391 ساعت 14:22

لام و گومز و کروس جا موندنا...
خیلی خوبه ادم خصوصیات فردی بازیکنای مورد علاقه اش خبر داشته باشه...پس بیشترش کنید!!!!

مهدی جمعه 31 شهریور 1391 ساعت 14:46

اااااااااااااااااااااا پس عشق من کاپیتان فیلیپ چی دوست داره؟؟
ولی خیلی خوب بود
DANKE

mahsa جمعه 31 شهریور 1391 ساعت 19:36

خیلی توپ بود!!از این کارای خلاقانه بازم کنید!!!!

احسان جمعه 31 شهریور 1391 ساعت 22:04

ریبری

محسن اشتایگر شنبه 1 مهر 1391 ساعت 01:37

ولى من آبگوشت خیلى دوست دارم وهروقت بیکارم پى اس 2012 بازى میکنم همیشه هم بایرنو انتخاب میکنم وبرادرمو میبرم برادرم من یونایتد انتخاب میکنه

جواد شنبه 1 مهر 1391 ساعت 20:52

منم تو رو خیلی دوست دارم امیر حسین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد