وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یورگن کلوپ: آرزویم مربیگری در تیم ملی آلمان است

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یورگن کلوپ سرمربی جوان و موفق باشگاه بروسیا دورتموند در رویای حضور تصدی عنوان سرمربیگری در تیم ملی آلمان است.

یورگن کلوپ به مجله "گالا" گفت: "من پست سرمربیگری در دورتموند و ادامه این همکاری را دوست دارم اما مانند هر بازیکنی که دوست دارد روزی پیراهن تیم ملی کشورش را به تن کند من نیز آرزوی حضور در تیم ملی آلمان را دارم. البته این راه هم باید اضافه کنم که آن ها باید این پیشنهاد را مطرح کنند و بدنبال حضورم در تیم ملی باشند آنگاه من پاسخ منفی نخواهم داد."

با این حال یورگن کلوپ تا سال 2016 با دورتموند قرار داد دارد و از طرفی یواخیم لو با فدراسیون فوتبال آلمان تا پایان جام جهانی 2014 قرارداد دارد و پس از این بازی ها  باید منتظر تصمیم دی اف بی برای جانشینی لو و گزینه مورد نظر آن ها شد.

هانس یواخیم واتسکه رئیس باشگاه دورتموند در خصوص علاقه ی کلوپ برای حضور در تیم ملی و احتمال وداع زودتر از تاریخ قرارداد وی با این باشگاه می گوید: "در مورد شرایط مربیگری در تیم ملی ما در زمان مناسب خود آن را مورد بحث قرار می دهیم و مطمئنا کلوپ بدون مشورت با ما تصمیمی نخواهد گرفت."

نظرات 2 + ارسال نظر
علی شنبه 1 مهر 1391 ساعت 12:25

یا کلوپ یا هیستفلد

مانی دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 16:49

وحشتناک ترین شایعه و تحریف مصاحبه ای که تو عمرم دیدم این مصاحبه بود!
فکر کن کلوپ برگشته گفته تا زمانی که دورتموند منو بخواد از تیمم نمیرذم حتی اگه تا پایان مربیگریم باشه اگه روزی دورتموند منو نخواد شاید به تیم ملیم فکر کردم~ متن مصاحبه و تصویریشم دارم. اونوقت یه اجمق برداشته مصاحبه رو اینطور تحریف کرده! آرزوی هر بازیگن و مربی تو آلمان روی تو دورتموند باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد