وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: رگنزبورگ تیم منسجمی بود

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ آرین روبن ستاره هلندی باشگاه بایرن مونیخ معتقد است که تیمش آماده شروع فصل 3-2012 رقابت های بوندسلیگاست.  

بایرن در دو بازی رسمی ای که اخیرا انجام داده به دو برد قابل قبول دست یافته. باواریایی ها در روز 12 آگوست در سوپرکاپ آلمان با نتیجه 1-2 بوروسیا دورتموند را شکست دادند و دیشب موفق شدند تا در فصل جدید رقابتهای جام حذفی آلمان با نتیجه 0-4 از سد یان رگنزبورگ بگذرند تا   به دور بعد برسند.

در پایان این دیدار آرین روبن به خبرنگاران گفت: «ما شروع خوبی داشته ایم. در سوپرکاپ به پیروزی رسیدیم و در اولین بازی مان در جام حذفی هم پیروز شدیم. ما آماده شروع فصل جدید بوندسلیگا هستیم.»

روبن در تشریح عملکرد تیمش در بازی دوشنبه شب گفت: «طبیعتا می بایست عنان کار را در دست می گرفتیم ولی رگنزبورگ تیم منسجمی بود. خیلی خوب بود که قبل از اتمام نیمه اول به گل رسیدیم. چون این کار را برای ما راحت تر کرد. وقتی موفق می شوی، اوضاع خیلی لذت بخش است.»

بایرن مونیخ فصل جدید رقابتهای بوندسلیگا را با مصاف با تیم گروتر فورث شروع خواهد کرد. تیمی که به تازگی به دسته بالاتر بوندسلیگا راه یافته.

نظرات 2 + ارسال نظر
Allianz_Arena سه‌شنبه 31 مرداد 1391 ساعت 15:16

ولی شما باید منسجم تر از هر تیمی باشید!!!

شاهین سه‌شنبه 31 مرداد 1391 ساعت 20:26

الیانز جان حرف خوبی زدی رفیق.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد