وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دل بوسکه : مارتینز به عنوان یک رهبر به دنیا آمده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، علیرغم اینکه هنوز انتقال خاوی مارتینز به بایرن مونیخ به صورت رسمی اعلام نشده است ، ویسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی اسپانیا ، قهرمان جهان و اروپا به تیم بایرن تبریک گفت.

این مربی اسپانیایی به روزنامۀ بیلد گفت : "بایرن مونیخ سود زیادی از وجود او خواهد برد. او یک بازیکن و شخص فوق العاده ای است. او به عنوان یک رهبر به دنیا آمده و یک بازیکن کامل است. از این رو شما تنها می توانید به بایرن تبریک بگویید."

مارتینز 23 ساله نخستین بار در سال 2010 و هنگامی که دل بوسکه سرمربی تیم ملی اسپانیا بود به تیم بزرگ سالان اسپانیا دعوت شد. او در هر دو تورنمنت بزرگ جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی و جام ملت های 2012 اوکراین و لهستان عضو تیم ملی اسپانیا بوده است.

شواهد می گوید که در روز جمعه در مونیخ یک نشست میان کارل هاینز رومنیگه رئیس هئیت مدیره بایرن ، کارل هوفنر رئیس امور مالی باشگاه بایرن و برادر خاوی مارتینز به عنوان مشاور مارتینز برگزار شد. مذاکرات بر سر یک قرارداد پنج ساله تائید شده است ، و در هفتۀ آینده به امضا خواهد رسید.

همچنین اولی هوینس ، رئیس باشگاه بایرن در روز پنجشنبه گفته بود : "تصمیمات ورزشی در این خصوص گرفته شده است. در حال حاضر ما در حال پیدا کردن یک راه حل اقتصادی هستیم. هیأت مدیره چراغ سبز را نشان داده است."

باشگاه اتلتیک بیلبائو مبلغ 40 میلیون یورو را برای فروش مارتینز در نظر گرفته است ، و مارتینز حاضر است برای پیوستن به بایرن مونیخ از مبلغ 10 میلیون یورو که حقوق و دستمزدش به حساب می آید صرف نظر کند.

نظرات 8 + ارسال نظر
Allianz_Arena شنبه 28 مرداد 1391 ساعت 18:30

به دین به پیغمبر اسپانیایی جماعت ارزش ندارن...از خر شیطون بیا پایین ...مردم از دستت...برای خودی ها(لارس بندر ) ۱قرون خرج نمی کنن ولی واسه ۱ اسپانیایی ...40 تا می دن
...

MER3AD شنبه 28 مرداد 1391 ساعت 18:38

لارس بندرم مال نیست
اسپانیا مشکلش چیه مگه؟؟؟؟
باید قبول کرد که از آلمان ها بهترنو فعلا در جهان اولن

فاضل شنبه 28 مرداد 1391 ساعت 19:10

میتونه بهترین خرید باشه! مشتاق رسمی شدن قراردادم!

شاهین شنبه 28 مرداد 1391 ساعت 20:45

والا مرصاد جان منم قبلا می خواستم همین حرفا رو منظورم اسپانیایها مشکلشون چیه به بعضی از هواداران المان و بایرن بزنم اما گفتم اگه بگم...ی وقت حرفهای غیر المانی بودن تحویلم بدن بعد دیگه نگفتم.

شاهین شنبه 28 مرداد 1391 ساعت 20:46

راجب مارتینزم امیدوارم بتونه خودشو تو دل هوادارا جا کنه.

Allianz_Arena شنبه 28 مرداد 1391 ساعت 23:16

چشم بصیرت لازم داره تا ببینید!!!

سروش یکشنبه 29 مرداد 1391 ساعت 00:48

واقعا متاسفم که هوادارانی داریم که میگیم اسپانیایی ها از آلمان ها بهترن

b یکشنبه 29 مرداد 1391 ساعت 11:53

در اینکه کسی از المانیها بهتر نیست شکی نیست...وما هواداران المان و بایرنیم....ولی چه بهتر که خوبها مال ما باشند.حتی شده اسپانیایی!امیدوارم این شازده هم با این همه حرف ونقل ارزشش رو داشته باشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد