وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

انتقاد الیورکان از تیم ملی آلمان: آلمان مشکلات تدافعی زیادی دارد

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ الیور کان، دروازه بان سابق تیم ملی آلمان بعد از باخت 1-3 این تیم مقابل آرژانتین در دیداری دوستانه، به انتقاداز تیم یواخیم لو پرداخت و حالا سرمربی ژرمن ها به دفاع از شاگردانش در مقابل این انتقادات تند برخواسته است.

لو بعد از در دست گرفتن مسئولیت هدایت تیم ملی آلمان بعد از جام جهانی 2006 عملکرد خوبی با این تیم داشت ولی حالا بعد از شکست های اخیر تیمش در نیمه نهایی یورو 2012 (بانتیجه 1-2 مقابل ایتالیا) و باخت به آرژانتین در دیدار دوستانه (با نتیجه 1-3) مورد انتقادات سختی قرار گرفته است. 

الیور کان، دروازه بان سابق تیم ملی آلمان و کارشناس شبکه تلویزیونی زد.دی.اف در پایان دیدار دوستانه 4شنبه شب گفت: «آنچه من در جریان بازی دیدم و آنچه در ماه های گذشته شاهد آن بوده ایم، حاکی از آن است که تیم ملی آلمان مشکلات مهمی در خط دفاعی دارد. نباید به حریفان اجازه دهد که تا این حد موقعیت های گلزنی خلق کنند. آرژآنتینی ها می توانستند 4 یا 5 گل بزنند. سرمربی تیم باید سوالاتی را مطرح کند. خوب است که فلسفه بازی تیم تهاجمی باشد ولی تیم حریف در این بازی موقعیتهای گل فراوانی داشت. ما مقابل ایتالیا باختیم؛ در بازی دوستانه با آرژآنتین هم 3 گل دریافت کردیم و بازیکنان می گویند که چه اهمیتی دارد؟ فردا روز جدیدی شروع می شود. این واقعا من را ناراحت می کند.»

در پایان دیدار دوستانه مقابل آرژآنتین، یواخیم لو در کنفرانسی خبری شرکت کرد و اعلام کرد که تیمش در جریان بازی، گاهی فضاهای فراوانی را در اختیار تیم حریف می گذارد. او به خبرنگاران گفت: «من در بخشی از صحبتهای کان، با او موافقم. هیچ شکی نیست باید در این زمینه بهتر شویم. باید کار را از همین الان شروع کنیم.»

لو که شش سال است که هدایت تیم ملی آلمان را در دست دارد ادامه داد: «ولی من نمی توانم تقصیر را برگردن بازیکن خاصی بگذارم و بگویم که فلانی نهایت تلاشش را به کار نگرفت. تیم ما نتوانست. بعضی از بازیکنان شادابی و قبراقی شان را نداشتند ؛چرا که اردوی پیش فصل، از نظر فیزیکی خیلی سخت است.»

البته لو دیگر آن خونسردی قبل را ندارد و با نگرانی بیشتری کار را دنبال می کند.

در این میان اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ هم از عملکرد سرمربی تیم ملی کشورش دفاع کرد و از رسانه های خبری انتقاد کرد: «رسانه ها همیشه همه چیز را سیاه و سفید ترسیم می کنند. نمی توان در طول 4 روز همه چیز را از خوب به بد کشاند.»

در طول دوران حضور یواخیم لو برروی نیمکت مربیگری تیم ملی آلمان، این تیم به 14 باخت در 84 بازی دست یافته ولی در 9 دیداراخیرش، 4 شکست خورده که می توان به دوباخت در دیدارهای دوستانه قبل از آغاز یورو و شکست 2-1 مقابل فرانسه و باخت 3-5 مقابل سوئیس اشاره کرد.

نظرات 5 + ارسال نظر
keivan جمعه 27 مرداد 1391 ساعت 17:10

(البته لو دیگر آن خونسردی قبل را ندارد و با نگرانی بیشتری کار را دنبال می کند)
این جمله کاملا درسته
تو مصاحبه های جدیدش از قبل هم بدتر و مضطرب تر شده

مونیخ جمعه 27 مرداد 1391 ساعت 17:26

مشکل نداره افتضاح

Allianz_Arena جمعه 27 مرداد 1391 ساعت 17:32

واقعا نمی دونم چی بگم!!!!! وقتی میدونن مشکل از کجاست باید سریع دست به کار بشن...
یوگی جان به خودت استرس وارد نکن همه چی درست میشه

MER3AD جمعه 27 مرداد 1391 ساعت 17:33

واقعا روش فشار زیادیه

b یکشنبه 29 مرداد 1391 ساعت 11:59

من یوگی رو خیلی دوست دارم ولی فکر میکنم بهتره خیلی سر وسنگین کنار بره.مثل استادش کلینزی جونم....میترسم از روزیکه بیشتر از این ضایع بشه!شاید به اخر خط رسیده!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد