وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

به مناسبت تولد 70 سالگی دکتر هانس ویلهلم مولر وولفارت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ دکتر هانس ویلهلم مولر وولفارت پزشک توانمند بایرن مونیخ یکشنبه گذشته وارد سن 70 سالگی شد. در اینجا زندگی نامه کوتاهی از وی را میخوانیم.

یوپ هاینکس میگوید او یک پدیده فرا بشری است ، لوتار ماتئوس گمان میکند انگشتان او ردیاب دارد و سرمربی سابق بایرن مونیخ ، دتمار کرامر او را موهبتی برای فوتبال آلمان میداند. شخصی که در مورد او صحبت میکنیم دکتر هانس ویلهلم مولر وولفارت پزشک اصلی تیم بایرن است ، دکتر ویلهلم مولر 40 سال است که مشغول پزشکی در عرصه ورزشی است و بسیاری او را با نام "هانس شفا دهنده" میشناسند . دکتر هانس مولر یکشنبه گذشته (12 آگوست) در آستانه دیدار تیم بایرن مونیخ مقابل بورسیا دورتموند در سوپرجام باشگاههای آلمان وارد سن 70 سالگی شد.
یوپ هاینکس ،سرمربی کهنه کار تیم بایرن مونیخ اخیرا در مورد دکتر ویلهلم مولر اظهار داشت:" او چه به عنوان یک پزشک و چه به عنوان یک انسان یک پدیده فرا بشری است . او شب و روز در اختیار ما است . او حتی در شرایطی که اوضاع بر وفق مراد وی پیش نمیرود نیز کارش را انجام میدهد. هاینکس درادامه میگوید:" او خارق العاده است ، من واقعا او را دوست دارم و امیدوارم که سلامت باشد و مدت بسیار طولانی ای در کنار ما بماند. "
دکتر ویلهلم مولر دارای دو برادر است که از هر دوی آنها جوان تر است . او در 12 آگوست سال 1942 در شهر فرایشن شرقی از توابع لیراف به دنیا آمد. پدر او یک پرستار بود و او را به صورت ریاضت گونه و تحت شراط سختی تربیت کرد به طوری که ویلهلم جوان مجبور بود روزی دو ساعت کار کند. پدر ویلهلم مولر مخالف تحصیل وی در رشته پزشکی بود اما با این حال او پس از فوت پدر ش به تحصیلات خود در رشته پزشکی ادامه داد و در سال 1971 از دانشگاه برلین فارق التحصیل شد و پس از 4 سال در سال 1975 به سمت پزشک تیم هرتابرلین منسوب شد. مولر وولفارت در مورد شغل خود میگوید:" از همان روز اول از شغل خود لذت میبردم". در آن زمان داروهای پزشکی بسیار کمیاب و بعضا نایاب بود ، دکتر ویلهلم مولر در این باره میگوید:"ما میبایست بانداژهای استفاده شده قبلی را میشستیم و دوباره استفاده میکردیم ".
بیماران مشهور
دکتر ویلهلم مولر در آوریل سال 1977 به مونیخ آمد و اکنون پس از 35 سال حضور مداوم خود در مونیخ اظهار دارد:" هیچ گاه نمیتوانستم هیچ جایی بهتر از بایرن مونیخ را انتخاب کنم." دکتر ویلهلم مولر علاوه بر اینکه پزشک تیم بایرن مونیخ است ، از سال 1995 به عنوان پزشک تیم ملی آلمان نیز فعالیت دارد.
این روزها علاوه بر درمان فوتبالیست های آلمانی و غیر آلمانی ، در لیست درمان دکتر مولر وولفارت میتوان به اسامی چهره های شاخصی همچون ماریا اولازابال (گولف باز بین المللی ) ، بوریس بکر و ایوان لندل (ستارگان سابق تنیس) ، کاترینا وایت (رقصنده روی یخ ) و فرانزیسکا فان آلمسیک (شناگر) اشاره نمود.
دیدن به وسیله انگشتان
"او یک مرد بزرگ و دکتری فوق العاده است. او کارهای فوق العاده ای میکند ، او بهترین دکتر دنیا است ." این ها جملاتی است که از زبان اوسین بولت جامائیکایی قهرمان دوی صد متر المپیک 2012 لندن بیان شده است . دکتر ویلهلم مولر، اوسین بولت را ماهها تحت درمان قرار داد تا سرانجام او آماده افتخار آفرینی در رقابتهای المپیک شد. اوسین بولت در ادامه میگوید:" او یکی از عوامل اصلی موفقیت من در رقابتهای المپیک است ، بی تردید قسمتی از مدالم متعلق به کشور آلمان است . اوسین بولت ستاره دومیدانی کشور جامائیکا علاوه بر قهرمانی در مسابقه دوی صد متر موفق به کسب مدال طلا در قسمت دوی 200 متر و همچنین 400*4متر رقابتهای المپیک لندن شد.
دانیل فان بویتن آسمان خراش بلژیکی باواریاییها در ستایش از دکتر ویلهلم مولر میگوید:" اگر در فوتبال لیونل مسی از همه بهتر باشد بی شک در پزشکی دکتر مولر وولفارت از همه بهتر است . دکتر مولر وولفارت دارای توانایی و حس قدرتموندی در تشخیص مصدومیت در دستان خود است . تشخیص و درک سریع از وخامت اوضواع یکی دیگر از توانایی های دستان پر توان او است . دکتر ویلهلم مولر در مورد قابلیت های خود میگوید:"اگر ماهیچه یا عضله فردی مصدوم را در دستانم بگیرم میتوانم با انگشتانم آن را ببینم."
درک صحیح ، استعداد و شور و اشتتیاق
با اینکه تواناییهای دکتر ویلهلم مولر چیزهای عجیب و غریبی نیستند اما او راز موفقیت های خود را چنین شرح میدهد:"من موفق شدم چون دائما و تمام وقت تمرینات و آزمایشاتم پایان ناپذیر است. البته استعداد و طبیعت آدم نیز جزئی از این است. شما باید نسبت به این کار پر اشتیاق باشید و هر روز باید چالشی جدید برای شما باشد. او در ادامه میگوید:"من عاشق کارم هستم و این یک نعمت خدادادی برای من است . گاهی اوقات تصور میکنم من به هیچ کاری نمیکنم بلکه این تقدیر است که میگوید من چه کاری باید بکنم.
دکتر ویلهلم مولر هرگونه ادعای تبعیض قائل شدن میان بیماران خود از جمله ورزشکاران ممتاز و ورزشکاران غیر حرفه ای را رد میکند و میگوید:"همه آنها درمان مشابهی دارند . هنگامی که کسی به من مراجعه می کند مانند دیگر افراد است که نیاز به کمک دارند بنابراین نمیتوان بین آنها تفاوت قائل شد . اگر چه او این روزها تنها بیماران خصوصی را پذیرش میکند اما او در این باره میگوید: "شرکتهای بیمه درمانی دولتی تصور میکنند روش های من برای درمان بیماران بسیار پیچیده است."
100 متر در 11 ثانیه
ژن های خوب ، رژیم غذایی مناسب ، خواب سالم و ورزش روزانه پزشک توانمند تیم بایرن مونیخ را همچنان جوان و سلامت نگه داشته است . اگر یکی از بازیکنان تیم بایرن مونیخ یا تیم ملی آلمان در طول بازی با مصدومیت مواجه شود دکتر مولر وولفارت سریعا خود را به او میرسساند . دکتر ویلهلم مولر در این باره میگوید:" سابقا 100 متر را در 11 ثانیه میدویدم"
حتی در 70 سالگی نیز دکتر مولر وولفارت به قکر بازنشتگی نیافتاده است . دکتر مولر وولفارت اظهار دارد:"من در رویاهایم زندگی میکنم و انسانی پویا هستم. مسیر مستقیم همیشه مستقیم است" . حتی با اینکه 40 سال است که در این عرصه فعالیت دارد اما بازهم او از رضایت خود سخن میگوید.
"هر روز از زندگی ای که دارم رضایت بیشتری پیدا میکنم . با تمام این مشغله ها و مشکلات بازهم راه زندگی من اینچنین است." تیم بایرن مونیخ یکشنبه گذشته برابر بورسیا دورتموند در سوپر جام باشگاه های آلمان بازی کرد و توانست این تیم را با نتیجه 2-1 شکست دهد . در این بازی دکتر هانس ویلهلم مولر وولفارت برای اولین بار در جایگاه خود قرار نداشت و در حال گذراندن تعطیلات با خانواده خود در جنوب فرانسه بود از همین جهت تمام اعضای مجموعه بایرن به او تولدش را تبریک میگویند.
نظرات 9 + ارسال نظر
b پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 15:19

یه دونه ای....خدا سایه ت رو از رو سرمون کم نکنه.....بولت هم حرف قشنگی زده نیمی از مدالش....افرین .این یعنی قدردانی...

فاضل پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 15:44

واقعا هفتادسالشه؟؟؟‎خیلی جووون نشون میده

dexter پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 15:58

70??????????
ماشالا

افنبرگ پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 16:47

بهترینه بدون شک

Mahsa GG پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 20:24 http://mahsajoongermany.mihanblog.com

هفتاد سال؟؟؟
بهش میخوره پنجاه ساله باشه!

فاضل پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 20:35

مصطفی جان خبر انتقال مارتینز واقعیت داره یا شایعه شده یا اینکه فرداپس فردا حتمی میشه

مصطفی پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 20:53

هنوز اخبار ضد و نقیضه . مثلا ترانسفر مارکت تایید کرده اما تی زد نوشته توسط مدیر برنامه هاش تکذیب شده . باید چند روزی صبر کرد ببینیم چی میشه . سایت رسمی بایرن هر موقع تایید کرد دیگه تمومه.
سایت رسمی بایرن به نقل از سامر نوشته که توافقاتی صورت گرفته اما سامر کاملا تایید نکرده . بنابراین فقط زمان همه چیز رو مشخص خواهد کرد.

محسن اشتایگر جمعه 27 مرداد 1391 ساعت 00:16

حالا ما که 23سالمونه شبیه 40ساله هاییم. ایشا... که مارتینز صحت داره کاش که یه دفاع خوب هم میخریدیم

Hossain دوشنبه 22 مهر 1392 ساعت 19:33

سلام
خسته نباشید و وقت شما به خیر
می خواستم ببینم اگه بخوام به صورت اقتباسی از این مطلب استفاده کنم، شما مشکلی خواهید داشت؟ (لینک منبع رو قطعا درج خواهم کرد)

سلام. مشکلی نداره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد