وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه : بایرن مدافع جدیدی نمی خرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،کارل هاینس رومنیگه، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ در صحبتهایی اعلام کرد که تیمش در بازار نقل و انتقالات تابستانی مدافع جدیدی خریداری نخواهند کرد.

این درحالی است که شنیده می شد که بعد از مصدومیت شدید داوید آلابا و رافینیا در دیدار دوستانه بایرن مقابل ناپولی که با برد 2-3 حریف ایتالیایی به پایان رسید، شنیده می شد که باواریایی ها در بازار نقل و انتقالات تابستانی به دنبال یک مدافع جدید باشند.
البته رومنیگه خیلی سریع این شایعات را رد کرد و اعلام کرد که نیازی برای خرید یک مدافع جدید نیست. این درحالی است که اولین بازی رسمی بایرن در فصل جدید سه هفته دیگر برگزار خواهد شد.
رومنیگه در صحبتهایی به بیلد گفت: «ما بازیکن جدیدی را برای خط دفاعی مان خریداری نخواهیم کرد. نه آلابا و نه رافینیا، مصدومیتی طولانی ندارند؛ پس انجام یک خرید تدافعی احمقانه است.»
بایرن مونیخ در روز 12 آگوست در سوپرکاپ آلمان مقابل بوروسیا دوتموند قرار خواهد گرفت و اولین بازی اش در بوندس لیگا هم در روز 24 آگوست مقابل گروثر فورث برگزار می شود.

نظرات 2 + ارسال نظر
محسن اشتایگر سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 02:38

هرچى فکر میکنم میبینم رومنیگه هستى .آخه عزیزم چرا یه دفاع آث نمیخرى همه ى سیاستت درسته به جز این یکى! آخ اگه پارسال با اومدن لوسیو موافقت میکردی...

شاهین سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 13:15

اگر میشد لام دوباره به سمت چب بره و میشل ویزرم راست بازی کنه.اینطوری میشه کیفیت ویزر و دید ولی بعید میدونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد