وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

حمایت بزرگان فوتبال آلمان از یواخیم لو

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ عده ای از بزرگان و پیشکسوتان فوتبال آلمان پس از انتقادات شدیدی که به سبب حذف ژرمن ها در یورو 2012 از یواخیم لو شد در اظهار نظرهای جداگانه به حمایت از وی برخاستند.

پس از حذف تیم ملی آلمان به سبب باخت 2 بر 1 برابر تیم ملی ایتالیا در یورو 2012 عده ای به انتقاد از یواخیم لو پرداختند. البته در کنار این انتقادها عده ای از بزرگان فوتبال آلمان به حمایت از این مربی پرداختند که در قسمت زیر به پاره ای از این نظرات میپردازیم.

ولفگانگ نیرزباخ : یواخیم لو ، کاری بسیار عالی در رقابتهای یورو 2012 از خود به نمایش گذاشت و ما بسیار خوشحال هستیم که چنین مربی را در اختیار داریم. این تیم مسیری طولانی را در پیش دارد . تیم ما تیم جوانی است که سرشار از استعداد میباشد.

گونتر نتسر : به نظر من انتقادات شدیدی که از یواخیم لو شده است بیش از اندازه و ناعادلانه است . با وجود باخت برابر ایتالیا در مرحله ی نیمه نهایی رقابتهای یورو 2012 من همچنان به یواخیم لو اعتماد دارم.

یورگن کلینزمن : من میدانم که یواخیم لو تسلیم نخواهد شد و از این بابت مطمئن هستم. تیم یواخیم لو تیم جوانی است که راهی طولانی و جای بسیاری برای رشد دارد . او در دیدار نیمه نهایی با این تیم جوان به میدان رفت در حالی که تیم ایتالیا با ترکیبی بسیار قوی ظاهر شد. این یک چیز طبیعی است که برخی تصمیم گیری ها از جانب سرمربی به موفقیت نمی انجامد . هیچ وقت تضمینی برای پیروزی وجود ندارد.

میشائیل بالاک : به نظر من یواخیم لو همچنان بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی آلمان است . او نباید از سمت خود کناره گیری کند.

نظرات 3 + ارسال نظر
علی بالاک جمعه 30 تیر 1391 ساعت 16:50

آفرین دمتون گرم،درستش همینه

b شنبه 31 تیر 1391 ساعت 13:29

ااااقربون بشم الهی...درسته.وقتی بازیکن (البته بعضیهاشون)بی غیرتند تقصیر سرمربی چیه؟؟نه واقعا چیه؟

yasi شنبه 31 تیر 1391 ساعت 17:53

درد وبلای اون خوش تیپیت تو سره دل بوسکه ! شما به کات ادامه بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد