وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه و دفاع از بازیکنان بایرن درمقابل انتقادات بکن باوئر

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬اسطوره آلمانی معتقد است که بکن باوئر باید درک بیشتری نسبت به خستگی بازیکن بایرن داشته باشد

کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی بایرن در صحبتهایی به دفاع از بازیکنان این تیم برخاسته. این درحالی است که فرانتس بکن باوئر، اسطوره باواریایی ها اخیرا در صحبتهایی گفته بود که بازیکنان این تیم با جان و دل در خدمت بایرن نیستند.

بکن باوئر گفته بود که برخی از بازیکنان بایرن، تنها با 70 یا 80 درصد توانشان برای این تیم بازی می کنند ولی رومنیگه در پاسخ او اعلام کرده که بکن باوئر فراموش کرده که فاکتور خستگی ممکن است برروی بازیکنان تاثیربگذارد

رومنیگه در صحبتهایی به تی زد گفت:« من کاملا به یاد دارم که من و بکن باوئر در روزهای 4شنبه در بازیهای اروپایی درکنار هم بازی می کردیم و در روزهای شنبه  و در بازیهای لیگ اندکی خسته و کسل بودیم. این پدیده مدرنی نیست و قبلا هم وجود داشته.»

البته رومنیگه معتقد است که هیچ بهانه ای در این میان وجود نداردو بازیکنان باید با تمام توانشان در تک تک بازی ها به میدان بروند:«شخصیت و عملکرد خوب، چیزی است که باید همیشه وجود داشته باشد. این چیزی نیست که بخواهی از بازیکنان درخواست کنی.»

بایرن رقابتهای فصل قبل بوندس لیگا را پشت سر بوروسیا دورتموند در رده دوم به پایان برد و در فینال دی اف بی پوکال هم مغلوب زردپوشان دورتموند شد ودر لیگ قهرمانان اروپا هم بعد از باخت در ضربات پنالتی مقابل چلسی به عنوان نایب قهرمانی رسید.

نظرات 2 + ارسال نظر
شاهین پنج‌شنبه 29 تیر 1391 ساعت 12:34

والا چی بگم.

b شنبه 31 تیر 1391 ساعت 13:39

خیلی جالبه از1283بازدید فقط یک نفر نظر نوشته.!!حرف جناب کاله هم درسته.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد