وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سامر: روبن و ریبری نمی توانند تنها برای خودشان بازی کنند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬این دو ستاره بایرن به دلیل سبک بازی انفرادی شان بارها مورد انتقاد قرار گرفتند

ماتیاس سامر، مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ، اعلام کرد آرین روبن و فرانک ریبری برای درخشش به حمایت هم تیمی های شان نیاز دارند.

این دو ستاره بایرن به دلیل سبک بازی انفرادی شان بارها مورد انتقاد قرار گرفتند و سامر علی رغم تاکید روی اینکه هر تیمی نیاز به ستاره دارد، اعلام کرد این دو نمی توانند تنها برای خودشان بازی کنند.

او در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه بایرن گفت:" در تیم به رهبر نیاز دارید؛ ایده آل این است که یک رهبر داشته باشید.

ما به ستاره هایی مانند روبن و ریبری نیاز داریم؛ با این وجود، این بازیکنان باید بدانند که هرگز نمی توانند به تنهایی به جایی برسند. 

باید همه بازیکنان تیم به همراه هم کار را به پیش ببرند. بازیکنان باید با هم متحد شوند و هر یک مسئولیتی را بپذیرد."

روبن بعد از خراب کردن پنالتی در فینال چمپیونزلیگ با واکنش هواداران بایرن روبرو شد اما سامر اعلام کرد که همه اعضای تیم از این ستاره هلندی به طور کامل حمایت می کنند.

" من احساس بسیار بسیار خوبی نسبت به او دارم. او بسیار هوشیار، متمرکز و دینامیک است. طبیعتا، ما باید هم صحبت کردیم. من به او گفتم که در چنین شرایطی و بعد از اتفاقاتی که ماه گذشته رخ داد، همه ما از او حمایت می کنیم.

من  همچنین به او گفتم که در فصل پیش رو انتظار بسیار زیادی از او داریم."

نظرات 4 + ارسال نظر
رضا پنج‌شنبه 29 تیر 1391 ساعت 04:24

بمیری روبن که حالم ازت بهم میخوره

شاهین پنج‌شنبه 29 تیر 1391 ساعت 12:38

سامر کاملا درست میگه البته ریبری فصل قبل خیلی تو کارای تیمی شرکت میکرد و خیلیم پاس گل داد واسه هردوشون آرزوی موفقیت میکنم و امیدوارم موثر تر از فصل قبل ظاهر بشن.
زنده باد روبری.

نعیم جمعه 30 تیر 1391 ساعت 02:21

بد حرف نزده
ولی خوب بعضی موقعها عصای دستمون بودن
مثلا تو بازیا من شخصا چشم امیدم به حرکات این دو بازیکنه و البته گل زنی ماریو

b شنبه 31 تیر 1391 ساعت 13:34

امیدوارم امسال خوب باشند.ولی من شخصا ریبه رو بیشتر قبول دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد