وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

چگونه طرفدار بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان شدید؟

  

چگونه و در چه سالی طرفدار بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان شدید؟

نظرات 37 + ارسال نظر
کیمی جمعه 9 تیر 1391 ساعت 14:48

من هه هه هه
باید حقیقت رو یگم هه هه هه
خوب میگم
من تو جام جهانی ٢٠١٠ از المان متنفر بودم
ولی ولی ولی
تو بوندس لیگا طرفدار بایرن بودم اما زیاد بازی هاشو نمیدیدم
اما بازم ولی!
چون من از رئال متنفرم پس تو بازی بایرن با رئال دیگه بیشتر طرفدار شدم و با حضور گومز و شواینی و بازی قشنگ أونا جلوی رئال دیگه طرفدار المان و بایرن شدم بعد رفتم تو ارشیو تمام سایتا و تمام بازی ها رو دیدن
بعد دیگه ألمانی شدم!!!!!!!!!!!!!!!
چه مزخرف نه؟؟؟؟؟؟؟

ahmadivah جمعه 9 تیر 1391 ساعت 14:49

in lahzeye jame 96 ghashang yadame ajab shuro shoghi dashtam in soaletunam jash injao emruz nist ino bade ghahremani movafaghiati miporsam

ramin جمعه 9 تیر 1391 ساعت 15:03

yadame az sale 94 taraftare alman boodam bache boodam , vaghti alman az bolgharestan bakht ba gole lechkof 2 sa at gerye kardam

bayern ham az chand sal badesh

ahmadivah جمعه 9 تیر 1391 ساعت 15:23

are 94 ham sare ghoroore kazeb bakhtim bazie 1 bar 0 jeloro tu 3 daghighe az time darbo daghun bakhtim avali stichkof dovomiam letchkof bazikoni ke to kole bazigari 3 4 ta goal zade yekisham be bud!!!!heyf

نعیم جمعه 9 تیر 1391 ساعت 15:39

Ahmadivah in pishnahad man bood ke Agha amir hossein in post ro bezare
منم آلمان رو از بچگی دوست داشتمم کاری
من عاشق نظم کاری آلمانیا هستم که این روحیه تو تیم المان موج میزنه
توجه کردین چه وقتی آلمان از حریفاش جلو بود چه مثل ایتالیا که عقب بود بین دو نیمه که تلویزیون آلمان اخبار داشت مجریه با لبخند میومد کار خودشو انجام میداد و تحت تاثیر نتیجه جو گیر نبود. و همچنین به نوع گزارشا توجه کنین و ......
من تیم آلمان رو دوست دارم چون از این تیم با فرهنگ آلمانا آشنا شدم و بهم درس زندگی دادن

simin جمعه 9 تیر 1391 ساعت 15:51

KHO0B BAYAD BEGAM, MAN AZ SALE 2010 JAME JAHANIII TAZE ALMANO0 SHENAKHTAM, VALIIIII , AZ HAMON SALAM ESHGHAAAAAAM BO0D FAGHAT ALMAN. K BAES SHO0D ZABANESHAM YAD BEGIRAM. BADESHAM K BAYERN RO0 PEYDA KARDAM.JALEB BO0D K VAGHTI 7 SALAM BO0D RAFTAM DUBAI ONJA YE JAKILIDI GEREFTAM va rosh arme bayern bo0d :))))))))))

مهدی جمعه 9 تیر 1391 ساعت 16:37

خوب چون من تو آلمان به دنیا اومدم از بچگیم اسمن طرفدار آلمان بودم و به خاطر داداش بزرگترم طرفدار بایرن هم بودم ولی از وقتی جدی شد که بایرن اون سال خورد به بارسا و در کل 5-1 باخت.
فکر کنم 2009 بود از اون موقع به صورت رسمی و جدی طرفدار آلمان و بایرن بودم و هستم و خواهم بود!!

مهزیار جمعه 9 تیر 1391 ساعت 16:43

از وقتی فوتبال فهمیدم...
اول طرفدار کان بودم، بعد کلوزه، حالا فیلیپ لام..
قدیمیترین طرفداریم جام جهانی 2002 بود.. قبل از اونو اصلا یادم نمیاد..
ولی یادم بچگی هام هم لباس تیم ملی آلمان رو میپوشیدم
ولی افسوس که تا حالا هیچ قهرمانی ای رو نیدیم :(

farshad جمعه 9 تیر 1391 ساعت 16:53

من از ۹۸ از بازی کلیزمن خوشم اومدو المانی شدم و تا الان و ۹۹ هم بایرنی کلا از المان بخاطر زنده بودن امید تا اخرین لحضات خوشم میاد مثل بازی دیشب که هرکی جای المان بود بازی رو وامیداد درسته باختیم و حیف شد ولی خوشم میاد تمام تیمها تا اخرین لحظه از المان و المانی میترسن به هر حال عشق است المانو بایرون تمام طرفداراشون

Fc hollywood جمعه 9 تیر 1391 ساعت 17:10

من سال 2001 از قهرمانی بایرن تو چمپیونزلیگ طرفدار بایرن و المان شدم

پویا جمعه 9 تیر 1391 ساعت 18:06

من از سال 92 طرفداره آلمان شدم اون موقع حدوده 4.5 ، 5 سالم بود قدیمیترین بازی هم که از آلمان یادم میاد که دیدم بازی با برزیل بود که 0-0 شد. خیلیام منو بایرن یا آلمانی صدا می زنن. کلاً از همه چی آلمان خوشم میاد همچنین تفکر آلمانی!

Mahsa GG جمعه 9 تیر 1391 ساعت 18:44 http://mahsajoongermany.mihanblog.com

من از جام جهانی2010بازی با استرالیا طرفدار آلمان شدم و...
بزرگترین آرزوی زندگیم این بود که آلمان قهرمان یورو2012بشه که خب...
نشد

mehdi جمعه 9 تیر 1391 ساعت 18:50

az 1990

محمد جمعه 9 تیر 1391 ساعت 18:57

از سال 98 که اولیور کان رو اولین بار تو تلویزیون دیدم ازش خوشم اومد.
با رفتن دایی به بایرن،نتایجش رو دنبال کردم.و تو 9 سالگیم که بایرن به منچستر باخت،با گریه ای که بعد اون باخت واسه بایرن کردم،عاشق بایرن شدم.المان رو هم به خاطر بازیکن های بایرن طرفدارش شدم،و طرفداری رسمی المان از 2001 با بازیکنایی که دوست داشتم بود،و از 2004 به بعد،به خاطر سبک بازیش و رشد فوتبالش بود.که البته اگه همون المان 10 ساله پیشم بود،بازم طرفدارش بودم.خوبیش اینه که الان برخلاف اویل دهه قبل،همه به بازی المان احترام میذارن.

ali جمعه 9 تیر 1391 ساعت 19:14

سلام من از سال 98 طرفدار المان شودم چون پسر خالم طرفدار المان بو اون از من 6 سال بزرگتر .البته از سالی 98 هم طرفدار بایرن شدم چون اون موقع علی دایی تو بایرن بود من طرفدارش شدم

حمید جمعه 9 تیر 1391 ساعت 19:39

از جام جهانی 90

احسان جمعه 9 تیر 1391 ساعت 21:04

المان رو از بچگی دوست داشتم و باهاش بزرگ شدم...اما بایرن رو بعد از فینالی که به منچستر باخت طرفدارش شدم..اخه خیلی دلم براشون سوخت..وبا کوفور من هم اشک ریختم...

اسور جمعه 9 تیر 1391 ساعت 21:24

با سلام .من با دیدن فینال جام جهانی 90 طرفدار المان شدم با اینکه سن من هشت سال بیشترنبود . وبایرن را از سال1999 .ودر اخر ارزوی موفقیت برای تیمم دارم .

MER3AD جمعه 9 تیر 1391 ساعت 21:53

یادمه اون سالی که ایران بازیای بوندس لیگا رو نشون میداد الیور کان ۳ تا گل خورد!!!!!!! از لون موقع الیور کانو دوست داشتم
خب به طبع باید بایرن رو هم دوست میداشتم خب بعدشم شد آلمان و تا آخر هم طرفدار این دو تا تیم میمونم

hero جمعه 9 تیر 1391 ساعت 22:59

من اون زمانی که هنوز نمیدونستم فوتبال چیه رسم بود میپرسیدن طرفدار چه تیمی هستین و منم همینطوری الکی میکفتم المان
اصلش از 2010 شروع شد که قبلش من که عاشق المان بودم عاشق فوتبالش هم شدم!

امین جمعه 9 تیر 1391 ساعت 23:44

من از جام ملتهای 1996 که10 سالم بود از آلمان خوشم میومد خیلی دوستشون دارم بایرن مونیخ از بچگی عاشقش بودم.

b جمعه 9 تیر 1391 ساعت 23:51

توی این جمعی که نوشتند شاید منهم یکی از قدیمیهاشون باشم. جام حهانی 94بازی المان وبلژیک گلی که کلینزی زد و دوربین نشونش داد.با دیدن خنده ش و پهنه ای از موهای طلایی روی سرش بود که من واله و عاشق و شیدا شدم.که هنوز هم هستم......این رو تعبیر به یک عشق اسمانی و هدیه ای از جانب خدا کردم.خدایی که دیشب کفر گفتم و لحظه ای به وجودش شک کردم....همیشه حرف اولم کلینزی بود والمان...همه چیز در قلبم و اول واخر همه دعاهام.....که متاسفانه بیشتر و بیشتر ازش فاصله گرفتم..اما قلب که از ادم جدا نمیشه....

سروش شنبه 10 تیر 1391 ساعت 00:11

من سال 2002 بود که عاشق آلمام شدم و بعدش هم به همین منوال طرفدار بایرن شدم 2002 من 6 سال داشتم

مسعود شنبه 10 تیر 1391 ساعت 09:38

سلام به همه دوستان بایرنی و آلمانی گل!
والا منم از سال 99 طرفدار بایرن شدم. اون موقع من 8سال و 4-5 ماهم بود
بعدشم که یورو2000 اولین تورنمنت رسمی بود که طرفدار آلمان بودم!

جواد شنبه 10 تیر 1391 ساعت 14:55

من از بچگی طرفدار آلمان بودم
فینال 1992 مقابل دانمارک رو هم یادمه
ولی از 1994 با تعصب بیشتری طرفدار آلمان شدم

احمد شنبه 10 تیر 1391 ساعت 16:03

بنده از سال 1966 طرفدار آلمانم
فکر کنم قدیمی ترین بین شما باشم
و قهرمانی ها و نائب قهرمانی ها و سومی های زیادی رو هم دیدم
انشالله جام جهانی 2014 آلمان قهرمان میشه

MOLAKAHN شنبه 10 تیر 1391 ساعت 21:55

از سال 2002-وقتی برای بار اول اولیور کانو دیدم چشمو گوش بسته عاشق آلمان وبایرن شدم.تا خالا هم جز بایرن به هیچ تیمی دل نبستم.

کورش شنبه 10 تیر 1391 ساعت 22:41

بچه که بودم بابام شورت بایرن خریدو من که زیاد فوتبالی نبودم بایرن شد تیم مورد علاقم!

کورش شنبه 10 تیر 1391 ساعت 22:42

همون موقع ها هویجوری طرفدار آلمان شدم!

منم سال 2001 از قهرمانی بایرن تو چمپیونزلیگ طرفدار بایرن و المان شدم . وقتی 9 سالم بود.

حامد یکشنبه 11 تیر 1391 ساعت 22:26

من بچه که بودم از تو آدامس یه عکس کلینزمن در اورده بودم که خیلی ازش خوشم میومد(عکس بازیکنای دیگه رو هم داشتم)بعد قهرمانی آلمان تو یورو 96 طرفدارش شدم.بایرن هم تقریبا از 2003 که دیدم تیم آلمانیه.

دومان سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 09:55 http://drogba.roomfa.ir

از سالی که علی دایی به بایرن اومد طرفدار بایرن شدم .اون موقع 7ساله بودم که به جمع باواریایی ها پیوستم

b سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 14:27

من بایرن رو نگفتم.نمیدونم دقیقا از کی.شاید از سال 2000که عاشق الیور شدم.وقتی کلینزی رفت و خلا زیادی در قلبم حس کردم.اما عاشق الیور شدم که مثل او موطلایی بود...و اونم مال بایرن بود.

ka-z پنج‌شنبه 15 تیر 1391 ساعت 20:44

من از جام جهانی 1990طرفدار آلمان شدم و از سال94طرفدار بایرن

Bavariaboy پنج‌شنبه 14 دی 1391 ساعت 11:02

من این پست و تازه کشف کردم ! (عوض شدن قالب شاید یکی از محاسنش همین باشه)
من از همه شما شاید قدیمی تر باشم یادمه اون موقع که من بچه بودم تلویزیون فقط ده دقیقه آخر ورزش دو از فوتبال اروپا میگفت منم ناخوداگاه همیشه نتایج آلمان و دنبال میکردم شروع طرفداریم از فوتبال آلمان از قهرمانیش تو جام نود وخوردن پوز ارژانتین بود ، از بایرنم بخاطر روحیه جنگندگی و مخصوصا به خاطر الیور کان عزیز خوشم میاد .......زنده باد بایرن......زنده باد آلمان

حسن احححححح دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 19:40

من امسال توبازی که بایر برمنو شش تای کردطرفدار بایرو آلمان شدم

pw00 چهارشنبه 18 تیر 1393 ساعت 21:36 http://pw00.persianblog.ir

حتما به وبلاگ pw00.persianblog.ir سر بزنید. به قسمت هواداران تیم آلمان بروید و از مطالب این قسمت استفاده کنید. عکس مقاله تاریخچه آخرین اخبار و......
pw00.persianblog.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد