وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لو: یونان برای ما یک حریف فوق العاده محسوب میشود

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یواخیم لو سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان اظهار داشت که رویارویی با یونان در مرحله یک چهارم پایانی یورو 2012 دیدار بسیار مشکلی برای ژرمن ها خواهد بود.

به نقل از Skysports، یواخیم لو گفت: "یونان برای ما یک حریف فوق العاده محسوب میشود. من تاکنون هیچ وقت مقابل یونان قرار نگرفته ام. کسی فکر نمیکرد که یونان بتواند به این خوبی صعود کند چراکه روسیه در دو دیدار اول خود بسیار قدرتمند ظاهر شده بود و از میان برداشته شدن آنها توسط یونان باورکردنی نبود. یونان در این رقابتها بسیار خوب ظاهر شده است و نشان داده است که از دفاع قدرتمندی برخوردار است. یونان تا حدی به دانمارک شباهت دارد."

او همچنین در ادامه گفت: "سه یا چهار سال پیش ما نمیتوانستیم در دیداری همانند دیدار یکشنبه شب برابر دانمارک به پیروزی برسیم. اما ما هم اکنون بازیکنان تکنیکی بسیاری داریم که میتوانند به خوبی کنترل بازی را در دست بگیرند. در این روزها باید پخته تر عمل کنیم. تاکنون کار خود را انجام داده ایم و من بسیار خوشحالم که با حداکثر امتیاز به مرحله ی بعد صعود کرده ایم. اما همچنان میتوانیم کمی بهتر عمل کنیم و این هدف ما در دیدارهای آینده است." 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد