وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نتایج نظرسنجی عامل اصلی شکست بایرن مونیخ برابر چلسی

 

تعداد نظرات: ۱۸۱

بیشترین آراء: بدشانسی

عنوان سئوال: به نظر شما عامل اصلی شکست بایرن مونیخ برابر چلسی چه بود؟

بدشانسی ۳۷.۵ درصد

آرین روبن ۳۲ درصد

ماریو گومز ۱۵.۴ درصد

یوپ هاینکس ۹.۳ درصد

قدرت بالای چلسی و ضعف بایرن مونیخ هرکدام با ۲.۲ درصد  

ایویکا اولیچ و سایر موارد هرکدام با ۰.۵ درصد  

  

  

نظرات 13 + ارسال نظر
عاشق بایرن جمعه 5 خرداد 1391 ساعت 17:25

به نظر من اصلا جام ملت ها رو به خاط اینکه آلمان قهرمان میشه نگاه نکنید بدبخت میشد
چون مطمئنم قهرمان نمیشه
بعدش دیژرس میشید
از من گفتن

مهدی جمعه 5 خرداد 1391 ساعت 18:44

من گفتم بازم میگم عامل اصلی شکست ما این مرتیکه هاینکس بود!!

مهد دورتموندی جمعه 5 خرداد 1391 ساعت 19:02 http://www.BVB09.ir

سلام بچه ها
بابا سایت کانون هواداران دورتموند لوگو شما رو گذاشته شما نمیخواید بنر سایت ما رو بذارید؟؟!!
تا قبل از اینکه سایت کانون هواداران دورتموند راه بیافته همه هوادارای فوتبال آلمان می گفتن ما حمایت میکنیم که قوی کار کنند واسه هوادارای ایرانی دورتموند و میگفتن کی ژس راه میافته این سایت! ولی حالا که راه افتاده همه یه جورایی زدن زیرش نه حمایتی نه تبلیغی نه چیزی واسه سایت!!
بابا دمتون گرم!

سلام
بنر حجم بالا اومدن وبلاگ رو میبره بالا
تا حالا با هیچ کس تبادل بنر نکردم
فقط تبادل لینک بوده

محمد_13 جمعه 5 خرداد 1391 ساعت 19:45

راستی بچه ها ، فردا ساعت 18:00 ZDF بازی برزیل و دانمارک رو به صورت زنده نشون میده.

فاضل جمعه 5 خرداد 1391 ساعت 20:08

مهسا جمعه 5 خرداد 1391 ساعت 20:19

چرا تو ترکیب احتمالی مولر نیست؟!!!اصلا این ترکیبو شما از کجا میذارید؟!!؟؟!منم میگم هاینکس عامل باخت بود...

مگه بازیکنای دیگه ی بایرن هستند؟!
احتمالا هیچ کدوم از بازیکنای بایرن تو ترکیب اصلی نیستند
از سایت کیکر آلمان http://www.kicker.de

مهدی دورتموندی جمعه 5 خرداد 1391 ساعت 21:15 http://www.BVB09.ir

تبادل بنر با تبادل بنر فرق میکنه. داداش من فکر نمیکنی این تبادل بنر یکم با بقیه فرق میکنه؟! کانون هواداران دورتموند یه تیم بزرگ دیگه آلمانیه نه یه تیم انگلیسی یا اسپانیایی یا ...!!!
برو ببین باقی کانون های هوادارای تیمهای لیگهای دیگه چطور هوای هم رو دارند و همه واسه هم تبلیغ میکنن! ولی وای به حال ما که حاضر نیستیم واسه هم تبلیغ هم بکنیم اون وقت میگیم بهترینیم!!

مهسا جمعه 5 خرداد 1391 ساعت 22:01

همین طوریش این وب حجمش زیاد هست!!!بنرم بذاره باید شب ادرسو بزنم صبح برم ببینم باز شده بعدم که میببنم مطالب قبلیه دوباره باید رفرش کنم!!!بابا فهمیدیم شماهم یه سایت زدین!!!
فک نمیکنم لو فک کنه روحیه بایرنی ها ضعیفه!!!البته همیشه این پیشبینی ها درست نبوده!!!

heinz شنبه 6 خرداد 1391 ساعت 02:58


آقا این چه عکسیه گذاشتی؟ جگرم کباب شد.
تورو خدا شواینی رو ببین...... لعنت خدا به روبن

ای داد ز دست فلک شعبده باز
شهزاده به ذلت و گدازاده به ناز
نرگس زبرهنگی سرافکنده به زیر
صد پیرهن حریر پوشیده پیاز

کیمی شنبه 6 خرداد 1391 ساعت 14:26

سلام من بازدید کننده جدید این وبلاگم
وب با حالی tnx
من این نظر سنجی رو ندیدم اما من به ضد فوتبال بودن چلسی معتقدم وهیچکس دیگه حتی روبن هم مقصر نیست یا حتی ماریو آخه این بدبخت دیگه چی کار بأید می کرد
من طرف دار بارسلون هم هستم و این بازی بد و یه جورا یی ١١-٠-٠ چلسی و دیده بودم پس به نظر من توی تیم کسی مقصر نبود روبن هم هوب روش خیلی استرس بود
همین

b شنبه 6 خرداد 1391 ساعت 17:39

افرین هاینز جون..شعرت خیلی قشنگه.همیشه خیلی اتیشی بودی.....این طور که گفتی بهتره.

سینا جمعه 12 خرداد 1391 ساعت 10:48

هه هه هه...بایرن هه هه هه اینم شد تیم..تو خونه توان برد رو نداره

سینا جمعه 12 خرداد 1391 ساعت 10:49

البته حق بهتون میدما چون چلسی خیلی قویه هه هه هه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد