وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لمپارد: باید این بازی را می‌باختیم!

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ فرانک لمپارد می‌گوید فتح لیگ قهرمانان برای اولین بار بسیار برای چلسی ارزشمند بوده است. چلسی در ضربات پنالتی توانست بایرن مونیخ را ببرد و فاتح لیگ قهرمانان شود.

لمپارد کاپیتان چلسی در این بازی بود. او می‌گوید: «این یعنی همه چیز! ما سال‌ها بود به دنبال چنین چیزی بودیم. این چیزی بود که حقیقتا دنبالش بودیم و اکنون آن را داریم.»

هافبک تیم ملی انگلیس می‌گوید درک این که تیمش چطور پیروز شد دشوار است: «باورم نمی‌شود. اراده‌ای که نشان دادیم باورکردنی نبود. ما خیلی عالی بازی نکردیم اما دیدیه دروگبا ما را از دردسر نجات داد. او قهرمان است و بدون او این‌جا نبودیم. او در دیدارهای بزرگ گل می‌زند. دوست دارم او (که قراردادش به پایان رسیده) در چلسی بماند. کاری که امشب انجام داد همان کاری بود که در تمام دوران بازی‌اش انجام می‌داد.»

آینده روبرتو دی‌متئو با وجود این قهرمانی نامشخص است. لمپارد می‌گوید: «این پرسش برای حالا نیست. او تیمی که شاید داشت از لیگ قهرمانان کنار می‌رفت و پر از دردسر بود را گرفت و اکنون ما فاتح اروپا هستیم. خودتان ببینید. من واژه‌ای برای توصیف نمی‌یابم. ما با آن همه فرصتی که آنها داشتند باید این بازی را می‌باختیم! اما به بخت و اقبال تکیه کردیم. برای قهرمانی اروپا باید خوش‌اقبال باشید. امروز باد به سود ما وزید و ما شایسته بودیم.»

نظرات 1 + ارسال نظر
b یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 21:13

ا قربون پسر!شایسته که نبودید خودتونم میدونید.کی این شانس یار ما میشه خدا میدونه!ایشا...تو جام ملتها یه گوشمالی بتون میدیم. ولی سرراهمون نیستید!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد