وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوینس : به سختی می توان صحبت کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم بایرن مونیخ با پذیرفتن شکست در فینال خانگی لیگ قهرمانان اروپا در مقابل تیم چلسی انگلستان ، هت تریک خود را در نائب قهرمانی های این فصل کامل کرد. نظرات بایرنی ها در ادامۀ مطلب.

اولی هوینس ( رئیس باشگاه بایرن مونیخ ) : چلسی یک موقعیت برای گلزنی نداشت ، اما ما همچنان موفق نشدیم پیروز شویم ، که این باورنکردنی است. به سختی می توان صحبت کرد. اگر شما فرصت های زیادی برای به نتیجه رسیدن در یک بازی داشته باشید ، شما باید از آن استفاده کنید. به همین دلیل ، ما در این مسابقه شکست خوردیم.

 کریستین نرلینگر ( مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ ) : هر کسی که مسابقه را مشاهده کرد می داند که ما شایستۀ پیروزی بودیم. آنچه اتفاق افتاد برای ما یک کابوس است. ما کاملاً ناامید هستیم. ما چندین موقعیت خلق کردیم. پیدا کردن کلمات مناسب برای صحبت کردن دشوار است. در کل این یک کابوس است ، و حال و هوا در رختکن نشانگر آن است. ما به وضوح تیم برتر میدان بودیم.

یوپ هاینکس: ( سرمربی باشگاه بایرن مونیخ ) : تیم و من با هدف کسب عنوان قهرمانی تنظیم شدیم. اما من به خوبی آگاهم که فوتبال چگونه می تواند بی رحم باشد ، و لعنت کردن سرنوشت کمکی به شما نمی کند. اما ترک کردن میدان به عنوان بازندۀ امشب طمع تلخ را باقی می گذارد. ما به سادگی شانس های زیادی را از دست دادیم. ما درک نکردیم که نیاز است که از شانس هایمان استفاده کنیم. به طور معمول شما نمی توانید فرصت های زیادی را در مقابل تیمی همچون چلسی به دست بیاورید. و اگر شما بعد از دقیقۀ 83 پیش می افتید ، شما باید برای دیدن ثمره اش راه را به پایان ببرید.

توماس مولر : این فوتبال است. همانطور که غالباً به طور کافی در گذشته دیده ایم ، تیمی که جام قهرمانی را در دستانش می گیرد همواره سزاوار پیروزی نیست. سخن گفتن بسیار سخت است ، اما در پایان روز فوتبال همه چیز نیست.

مانوئل نویر : ما همه چیز را به نفع خودمان داشتیم. بسیار بسیار ناامید هستیم. به طور کل با توجه به بازی ، شما هرگز فکر نمی کردید که چلسی برنده باشد. بازیکنان با سرهای رو به زمین در رختکن می باشند. اینجا بسیار ساکت است.

ولفگانگ نیرسباخ ( رئیس فدراسیون آلمان ) : در فوتبال عدالت وجود ندارد. اتفاقی که در اینجا رخ داده ، باورنکردنی است. من همچنان بعد از این مسابقه گنگ هستم. تصور ما در مورد آینده چگونه صورت می گیرد؟ به عقب نگاه می کنیم و این آزار دهنده است.

یواخیم لو ( سرمربی تیم ملی آلمان ) : با وجود این شکست ، اجازه دهید به بایرن مونیخ به دلیل حضور در سطح بالای لیگ قهرمانان تبریک بگویم. بایرن در چندین مسابقۀ ، بازی عالی را به نمایش گذاشت. به خصوص در برابر رئال مادرید. آنها در طول 120 دقیقه تیم برتری مقابل چلسی بودند و شانس های بهتری در اختیار داشتند. فوتبال می تواند گاهی اوقات بی رحمانه باشد.

نظرات 7 + ارسال نظر
b یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 10:52

یکی باید شوینی رو جمع کنه.عذابش رو درک میکنم.جام ملتها چی میشه با این تیم بی روحیه!دوستان اولین بازی ما کی هست؟ فینال کی؟

محمد_13 یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 10:53

گم شو بیرون تخم هویج... بی پدر. دیشب تا خود صبح بیشتر از 10 بار از ناراحتی از خواب بیدار شدم و به بازی فکر میکردم.

لعنت به توی کله پوک. لعنت به اون ماریوی قارچ خور بی همه چیز. بر کسیایی که شماها رو کاشت و زائید لعنت.

علی یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 11:57

منم بایرنی هستم 12 ساله لحضات شادی ناراحتی زیادی با بایرن تجربه کردم اینم یکی دیگشون منم تا صبح خوابم نبرد از ناراحتی چون برام قابل قبول نبود جام رو تو خونه ازدست بدیم اونم درحالی که فقط بایرن سزاوار قهرمانی بود چ.ن چلسی فوتبال بازی نکرد ولی بنا نمیشه ما این طور الفاظ رکیک بزنیم که منم شرمم میاد حتی بهش فکر کنم آقای محمد_13 از خود نتیجه دیشب بیشتر از این حرفای شما منو بشدت ناراحت کرد امید وارم دیگه از هوادارای خوب بایرن این حرف زده نشه از مدیر سایتم می خوام این نظر را رو دیگه درج نکنه. فوتبال همینه ولی همیشه سال بعدی هم هست.

سینا یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 12:12

بابا همش سیاست بود که چلسی رو قهرمان کنن اون از برد تخماتیک چلسی برابر بارسلونا و اونم از شکست بایرن در ضربات پنالتی...
و از همه مهم تر اینکه چرا باید اولیچ ضربه پنالتی بزنه بابا همش سیاسته....

ولی در کل خواهر و مادر روبن رو گا.....

mahsa یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 12:16

ااااههه!!!!شما پسرا چرا همش به جنس مونث بد و بیرا میگیدداداشا و بابا و بابابزرگ...همونی که شما میگین!!!دیگه نبینما!!!

MER3AD یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 13:45

با توجه به خواهش دوستان........ بر کمر پدران بعضی ها لعنت
لابد تو هوینس لعنتی بعد از یک هفته میخوای یه پرده بزنی بگی که جام باشگاه های اروپا این پشته بعدش هوادارا رو نشون بدی

b یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 21:19

مرسی ازاینکه جواب سوالم رو دادید!!بابا بسه دیگه به خدا خودبایرنی ها هفته دیگه این اتفاق رو فراموش کردندو به جام ملتها فکر میکنند شما ها هی ببحثید و نشون بدید که بی ادبید! 9ژوئن اولین بازی ما و اول جولای فیناله.از حالادعا کنید انشا...اونجا به یه نوایی برسیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد