وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: فینال درمونیخ! این باورنکردنی است

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ فرانک ریبری ستاره فرانسوی باشگاه بایرن مونیخ بی صبرانه درانتظار دیدار امشب فینال لیگ قهرمانان اروپا در آلیانس آرناست. 

او بیشتر از هر کس دیگری احساس لوئیس گوستاوو، هولگر بداشتوبر و داوید آلابا را درک می کند؛ سه ستاره ای که به دلیل محرومیت شانس حضوردر دیدار امشب فینال را از دست داده اند. این دردی است که ریبری دو سال پیش و در فینال سال 2010 مادرید و در مصاف اینتر - بایرن مونیخ، آن را تجربه کرده بود.

ریبری این بار در پی جبران آن غیبت است و بی صبرانه برای شروع فینال لحظه شماری می کند. ریبری 29 ساله بعد از جلسه تمرینی روز پنجشنبه تیمش به خبرنگاران گفت: «قطعا سعی می کنم که اگر بتوانم به تیم کمک کنم. از دست دادن چنین دیداری، به دلیل محرومیت، برای بازیکنان اصلا آسان نیست.»

این ستاره فرانسوی در ادامه به این نکته اشاره کرد که  این روزها زمان زیادی را صرف صحبت کردن با آلابا، زوج او در شرایط عادی و در جناح چپ بایرن سپری می کند: «من به آلابا گفتم: "پذیرش غیبت در فینال سخت است ولی تو با ما هستی. تو در خیلی از بازیها ، حضور داشته ای. قطعا این تاسف آور است که نمی توانی در فینال بازی کنی ولی اگر ما به قهرمانی برسیم، تو می توانی به راحتی این موضوع را فراموش کنی."»

ریبری خودش چنین تجربه تلخی را پشت سرگذاشته و به خوبی از درد این سه ستاره خبر دارد. این ستاره فرانسوی در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی بایرن مونیخ مقابل المپیک لیون در سال 2010، کارت قرمزی جنجالی را دریافت کرد و بدین ترتیب در فینال لیگ قهرمانان اروپا در آن فصل که در مادرید برگزار می شد، قادر به همراهی تیمش نبود. بایرن در آن بازی، مغلوب اینتر شد و شانس قهرمانی را از دست داد. ریبری با یادآوری آن روزها گفت: «دو سال پیش، در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا، شرایط خوبی نداشتم و حس بدی داشتم. من گاهی وقتها به سال 2010 برمی گردم. البته حالا دیگر می توانم از دست دادن آن فینال را فراموش کنم؛ چون الان فرصت دیگری در اختیارم قرار گرفته. فینال مونیخ به من کمک می کند تا خاطرات فینال مادرید رابه دست فراموشی بسپارم. فکر نمی کردم که فرصت دوم به همین زودی ها به من رو بیاورد.»

این ستاره فرانسوی به مجله کیکر گفت: «دوست داشتم تا در طول این فصل به بالاترین مراحل ممکن برسیم ولی فکرش را هم نمی کردم که به فینال راه بیابیم. فینال درمونیخ! این باورنکردنی است ولی فکرمی کنم که ما شایستگی رسیدن به اینجا را داشتیم. امیدوارم که بتوانیم تمام قوایمان را متمرکز کنیم و مقابل چلسی نمایش خوبی داشته باشیم و قهرمان شویم؛ این فوق العاده خواهد بود.»

ریبری درپاسخ به این سوال که ایا این آخرین فینالش خواهدبود یا خیر گفت: «من الان 29ساله ام. چه کسی می داند؛ شاید در فینال دیگری هم حضور یابم. اگر ما شنبه شب به قهرمانی برسیم، به تاریخ خواهیم پیوست. پس تمام توانمان را به کار خواهیم گرفت. قطعا بعد از بازی خیلی خسته خواهیم بود. من حتی شکست مقابل چلسی را تصور هم نمی کنم. ما درانتظار یک چلسی تدافعی هستیم؛ دقیقا مثل همان چلسی ای که مقابل بارسا دیدیم و البته ارسالهای بلند توپ برای دروگبا.»

نظرات 32 + ارسال نظر
farshad شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 15:40

دوستان جمیعت ورزشگاه کسی نمیدونه چند به چنده الان که بلیت ها فروخته شدم طرفدارای بایرن چقدر ورزشگاه ورو پر میکنن

محسن اشتایگر شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 17:08

وقهرمانی در مونیخ باورکردنی هست

ahmadivah شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 17:21

bezanin daghuneshun konid age zire 6 ta bezanin tim nistina

محسن اشتایگر شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 17:36

دو روز من نبودم چقدر خبر زدین همه ی خبرها و نظرات رو هم خوندم هینز خیلی چاکرتم راستی راجع به تعداد ستاره ها من از مزدک تو تلویزیون شنیدم . دورتموندی پرت خودتی تو اینجا چی میخوای خروس بی محل اما حیف دورتموند یه تیم آلمانیه والا ...... همه ی آلمانی ها رو دوست داریم هی میخوام بگم فاضل خیلی نوکرتم یاد مهسا و کارت تبریک می افتم فدای همه امشبو به مناسبت قهرمانی بایرن جشن میگیریم

مهسا شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 18:50

بابا این بد بخت داره ما رو شیر میکنه بیشتر از شیش تا بزنیم!!!واااای....من استرس دارم شدید.....ولی تنهایی فوتبال دیدن حال نمیده....من که باید برم پیش پدربزرگم....شما با دوستاو داداشاو....تون خوش بگذرونین.....مامااااان

amir hossein شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 19:16

daram az steres mimiram hich vaght hata final 99,finale jamejahani 2002 , va finale jam melatha enghad steres nadashtam az dishab ta alan nemitoonam be hichi fek konam .. faghat bebar bayern dooooset daram bayern,,

شاهین شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 20:02

اگر قهرمان بشیم تاریخ ساز خواهیم شد.اولین تیمی که فینال را در زمین خودش میبره.
خدایا یعنی میشه.

ahmadivah شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 22:25

ma 21 nafari mikhaim bazio bebinim taghriban hame tarafdare almano munich man migam 6 ta mizanin sare timetunam bad shart bastam bebazin sitetuno mibandam

نعیم / قشم شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 23:04

داره بازی شروع میشه

مل قهرمانیم دیگه درسته

heinz یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 02:06

شاشیدم به گور پدر هاینکس و روبن و گومز با این.........

shahrokh یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 02:17

روبن 2 جامو از بایرن گرفت.همین.........

مصطفی یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 02:21

داش ممد من همیشه با گومز با شما بگو مگو میکردم اما امروز تو هرچی بهش بگی حقشه واقعا میگم اما نمیتونم از نفرتم به روبن نگم . حقیقتا ریدن تو بازی . دوستان من دیگه این دور و بر پیدام نمیشه . و فقط بهتون سر میزنم اما خبر و اینا دیگه هیچی . باید همه چیزو بیخیال شیم از فردا بریم پی کارمون. خاک تو سر گومز و روبن . ای تو اون گور پدر سگ شدتون شگ صدبار رید . میبخشید عصبانیم

iman یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 02:28

He he az halo havaye ma ki midone robben.shovayni.olich.chi begam riberi hala vaght masdom shodanet bod khak bar sare haynkeso gomez mostafa Jan manam mesle to heyfe in hame vaghti ke gozashtim vase bayern dostan movafagh bashid khodahafez

ahmadivah یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 02:28

kose nane gomeze madar jendeye khar kose

MER3AD یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 02:34

نمیدونم در شأن من هست به کومزو روبن فحش بدم یا نه؛
حالا شماها طرفداراى بایرن هى طرفدارى از کومز کنین اون روبن که راحت میتونست بنالتى رو وسط بزنه؛ باور کنین ریسکش کمتره؛ جرا بازیکنا اینقدر احمق تشریف دارن؟؟ کلى اس ام اس خوردى خوردى واسم اومده؛ همشم به خاطر اون روبن لعنتى؛ لعنتى؛ حیف که میترسم فیلتر شیم وکرنه میذاشتمشون....

مصطفی یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 02:35

وحید اینا رو واسه روبن دیوس هم بگو

مصطفی یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 02:38

به جهنم که فیلتر میشیم ، بابا بگو عقده هاتو خالی کن . امشب فقط عقده خالی کردنیه ، هرکی میتونه هرچی میخواد بگه آزاد آزاد . خدایا این روبن و گومز رو دود کن .

MER3AD یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 02:39

آقاى احمدى دست شما درد نکنه به خاطر حرف هاى رکیکى که به مهاجم اول بایرن مونیخ دادى؛
موندم فرق على دایى با این حیف نون کجاست؟ میدونین جقدر موقعیت خراب کرد؟؟؟
یه شوت نزد احمق؛ شوتم که میزد میرفتن بیرون از ورزشکاه توبارو میاوردن تو

کورش یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 02:40

کل بازی پنالتی روبن نبود گومزم اصلا نمیتونست پا به توپ بشه.گند بزنن به پول کثیفی تو اینگیلیسه گند بزنن به فوتبال اینگلیس.آخه این چه فوتبالی بود

iman یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 02:40

Haynekesam bego bebakhshid bache ha roben va shovayni ham fohsh mikhan

احسلان یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 02:41

اقای روبن تو دو جام را از ما گرفتی...دیگر تورا دوست نداریم...واسه اولین بار بود که واقعا گریم گرفت..نمیدونم چجوری خودم رو اروم کنم...همه چی دست خودمون بود همه چی....من دیگه فوتبال زده شدم..تا کی نایب قهرمانی..تا کی سومی ...بسه دیگه..قهرمانی به ما نیومده

Hamidinter یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 02:44

هاهاهاهاهاها بازم باختید که چقدر خندیدم خدا چه حالی داد تو دیقه 88 گل بخوری تو دیقه 110 پنالتی خراب کنی دروازه بان بدبخت تونم دیگه چی کار کنه یه پنالتی گرفت یه پنالتی گل زد بعد آقای شاش تونم پنالتیشو بزنه به تیرک بخوره بعدشم خداحافظ جام باشگاه های اروپا عشق است فقط اینتر 2سال پیش تو فینال سوراخ سوراختون کردیم پارسالم که حذف تون کردیم هاهاهاهاهاهاها دیگه بایرن مونیخ بایرن مونیخ نکنید.

ahmadivah یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 02:49

yani hich kodumatun az man narahat nistin
khare gomezo sag gaid
az avale fasl daram migam baba rid in gomez

مصطفی یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 02:58

Hamidinter
هی یارو برو گمشو بیرون الدنگ احمق به تو چه باختیم یا نه . به جون خودم بیایی اینجا هرچی از دهنم در بیاد بهت میگم مرتیکه بی پدر و مادر

حجت یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 03:01

نمیدونم چی بگم بغض گلومو گرفته .از وقتی که بازی تمام شد تا الان هیچ حرفی نزدم میترسم حرف که بزنم صدام بلرزه وای یکی از بدترین شبای زندگیمه ...

محمد_13 یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 03:04

چه خبر شده اینجا؟!! بابا ما یک قارچ خور و گوش دراز می گفتیم ، همه به ما خرده می گرفتن که نگو ، که مثلاً گومز بهترین مهاجمه ، هاینکس یک اسطوره هستش!!! حالا فحش های رکیک رد و بدل می کنید؟!! اونم جایی که چندتا دختر سر میزنن و نظرات رو می خونن؟!!

فقط یک چیز رو بذارید در مورد گومز بگم. به خداوندی خدا قسم ، اگر به یک گوساله در بدو تولدش فوتبال یاد میدادن ، بهتر از ماریو گومز فوتبال بازی میکرد. لااقل میدونست که با کجای پاش به توپ ضربه بزنه.

مصطفی یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 03:08

محمد تو راست میگی من شرمندم . منو ببخش . خیلی اذیتت کردم . ببخشید امشب فقط باید بگیم تا عقدمون خالی شه . من اصلا موافق فحش دادن نیستم اما گاهی وقتا لازمه .

اما روبن بی همه چیز رو هم بگو این دوتا باید اخراج بشن برن گمشن . این دو تا کثافت ترین بازیکنان روی زمینن من دیگه نمیتونم تحمل کنم.

مصطفی یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 03:10

من هنوز هاینکس و هوینس رو مقصر نمیدونم . ولی این دوتا بی شعور رو چرا.

iman یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 03:54

Mostafa Jan dadash khobam khodayish robben emshab ye penalti va se ta shot kharab kard va bish az. Dah moghiyat khalgh kard age mohajeme tamam konande dashtim baziro hamon aval por gol mibordim dostan narahtin midonam vali bayad be bayerni ke az 2009 ta hala do bar final omade ba poshte sar gozashtane manchester va real bayad eftekhar kard har kesi ahle fotbal bashe harfe mano mipazire bayern moshkelesh roberi nistan ensafan dotashon Ali bodan man Alan ro takhte bimarestan ino minevesam man az bachgi moshkele ghalbi dashtam vali ashgh bayern bodam mibakhtim sari halam vakhim mishod vali Alan migam ma Dar ayande movafagh mishim l sabr konim. Mohamad Jan az inke fohsh nadadi kheyli khosham omad bebakhshid

b یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 09:45

دوستان تسلیت.ولی رئال در سال65درزمین خودش قهرمان شده و رم درسال84فینال خونگیش رو باخته.پس ما اولی نیستیم................ولی روبن گند زد به اون همه درخشش وتلاش همه اون باید بره چون دیگه کسی دوستش نداره!ولی بالاخره که تو جام ملتها پدر انگلیسیها را در میاریم مثل جام جهانی...ولی بمبرم بچه هام حسرت به دل شدند خاصه هانس یورگ...

b یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 09:51

این دورتموندی خیلی بیشعوره ها!دورتموند بعد بایرن همیشه تیم محبوب من بوده!یه کم شعور داشته باشید!حیف این تیم که طرفداراش مثل تو باشند!!خرها ما قهرمان میشدیم ابروی شما الاغها هم کمتر میرفت..

mahsa یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 11:14

غمگینم....فقط همین....
ولی مصطفی جان یه فینال رو از دست دادیم....دنیا که به آخر نرسیده...بایرن هنوزم عشق همه ماست....پس هنوزم اخبار بایرن رو برای ما بذار....
بچه ها شاد باشید....سه شنبه قراره بمب بایرن هلند رو منفجر کنه!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد