وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: الان وقت قهرمانی است

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ آرین روبن ستاره هلندی بایرن مونیخ بی صبرانه در انتظار مصاف با تیم سابقش چلسی است. 

او که این روزها با سرماخوردگی دست و پنجه نرم می کند، بیماری اش را عاملی برای از دست دادن این دیدار حساس نمی داند. روبن در روزهای اخیر نتوانسته آنطور که باید وشاید باهم تیمی هایش به تمرین بپردازد ولی در کنفرانس خبری قول داده که در بازی فینال مقابل تیم سابقش به میدان برود. او در پیغامی به هواداران بایرن گفت: «اگر شنبه شب تب 40 یا 41 درجه نداشته باشم، برای تیم بازی خواهم کرد. در طول روزهای اخیر زیاد تمرین نکردم، چون می بایست مراقب خودم می بودم و انرژی ام را ذخیره می کردم. الان حالم خیلی بهتر است.»

این قطعا خبر خوبی برای باواریایی هاست؛ چون قطعا دراین بازی حساس به روبن نیاز زیادی خواهند داشت. این ستاره هلندی در ادامه درباره این بازی فینال گفت: «این قطعا بزرگترین بازی این فصل همه ماست. ما شنبه گذشته و شکست در فینال جام حذفی را فراموش کرده ایم و از نظر روانی و فیزیکی کاملا آماده مصاف با چلسی هستیم. این تنها جام باقی مانده برای ما در طول این فصل است.»

روبن از هم تیمی هایش نیز خواسته تا با ایمان فراوان گام به میدان بگذارند و درکنفرانس خبری کاملا قاطع نشان می داد: «ما باید خوش بین باشیم. بازی کردن در آلیانس آرنا، عامل انگیزه بخش دیگری برای ماست. این افتخار بزرگی است که عضوی از این تیم هستم. این روزها، در مونیخ هیچ سوژه صحبت دیگری به جز فینال شنیده نمی شود. در همه گوشه و کنارهای شهر پوسترهای فینال را می بینید و رادیو و تلویزیون هم هیچ برنامه دیگری به جز برنامه هایی راجع به این بازی، پخش نمی کنند. این حس فوق العاده ای است. البته ما نشان داده ایم که یکی از بهترین تیمهای اروپا هستیم. امیدواریم که شنبه شب بتوانیم بگوئیم که ما بهترین تیم اروپائیم.»

بازی امشب آلیانس آرنا، رویارویی روبن با هم تیمی های سابقش نیز هست . چرا که این ستاره هلندی در طول سالهای 2004 تا 2007 در چلسی توپ می زد. او به خوبی با نقاط قوت چلسی آشناست و در اینباره گفت: «چلسی در 9 فصل اخیر، 6 بار به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافته و این خودش معنا و مفهوم زیادی دارد. این بازی، آخرین فرصت قهرمانی برای بازیکنان پابه سن گذاشته چلسی است؛ پس آنها انگیزه فراوانی دارند.»

البته صحبتهای روبن با انتقاداتی هم از تیم چلسی همراه بود. او معتقد است که چلسی از نظر تکنیکی ضعیف تر از یونایتد و آرسنال است. روبن در مورد بازی چلسی مقابل بارسا در مورد عملکرد تیم انگلیسی گفته: «سیستم بازی چلسی بعد از جدایی مورینیو تغییر کرده و آنها این روزها معمولا بدون بال بازی می کنند ولی وقتی که من در چلسی بودم، بازیهای ما واقعا تماشایی بود و با بهره گیری از دو بال، بازیهای تهاجمی و خوبی را ارائه می دادیم. چلسی از نظر تاکتیکی تدافعی تر از آن روزها بازی می کند. البته آنها هنوز هم فوتبال خوبی را ارائه می دهند ولی فوتبال آنها، مثل فوتبال آرسنال یا یونایتد تکنیکی نیست.»

چلسی در این بازی غایبان بزرگی خواهد داشت و روبن در اینباره گفته: «این شاید به منزله یک ناکامی باشد ولی ممکن است یک نقطه قوت هم محسوب شود. بازیکنان زیادی هستند که سالهاست در چلسی توپ می زنند. باید بگویم که اگر می خواهی به تاریخ بپیوندی باید به قهرمانی برسی. چلسی در 9 ساله اخیر به 6 نیمه نهایی رسیده ولی تا قهرمان نشوی، در تاریخ نمی مانی. بایرن هم شرایط مشابهی دارد. ما در سه سال اخیر به دو فینال رسیده ایم و الان وقت قهرمانی است.»

نظرات 3 + ارسال نظر
احسان یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 02:42

ریدی

b یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 09:54

لطفا برو ارین....سهتا جام رو تو از چنگمون دراوردی!تا کی اشتباه!دلمون رو شکستی...برو تا با تیم ملی بیایم حالت رو جا بیاریم...

مصطفی یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 12:26

برو گمشو نامرد بی همه چیز . برو بمیر الدنگ.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد