وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دی متئو: چلسی تاریخ ساز خواهد شد

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ سرمربی تیم فوتبال چلسی معتقد است شاگردانش در فینال لیگ قهرمانان در آلیانس آرنا روحیه بالایی دارند و می‌خواهند با قهرمانی تاریخ‌ساز شوند.

به نقل از گاردین، روبرتو دی متئو  یک روز قبل از انجام مصاف تیمش با بایرن‌مونیخ در فینال لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: من بر این باورم تیمم از پتانسیل کافی برای کسب افتخار در ورزشگاه آلیانس‌آرنا برخوردار است. گذر از مراحل مختلف و البته دشوار لیگ قهرمانان، این نکته را به اثبات می‌رساند شاگردانم از چه قابلیتی برخوردار هستند. بر این اساس بسیار نسبت به نتیجه بازی با بایرن خوش‌بین هستم و با روحیه بالا تیمم را وارد این مصاف دشوار خواهم کرد تا تاریخ ساز شوند.

او که امشب در ورزشگاه آلیانس آرنای مونیخ باید مقابل باوارایی‌ها و تماشاگران ژرمنی نبرد سختی را انجام دهد،‌ افزود: بازیکنان چلسی اگر اکنون به بازی فینال رسیده‌اند، ‌این موفقیت را براساس شایستگی و لیاقت فراوان خود کسب کردند. برخی از بازیکنانم قبلا تجربه حضور در بازی نهایی را داشته‌اند و بخوبی جو سنگین این بازی را درک می‌کنند.

او ادامه داد: به عنوان مربی و مسئول فنی کنونی چلسی تمام توانم را برای کسب موفقیت تیم به کار می‌گیرم و در این بین به این که در آینده در مسند مربیگری تیم باشم یا نه، فکر نخواهم کرد.

مربی دو رگه اما موقت تیم استامفوردبریجی افزود: از زمانی که مسئولیت تیم را برعهده گرفتم، سعی کردم روحیه و اعتمادبنفس بازیکنان را افزایش دهم. کوشیدم به آنها بگویم قابلیت‌هایشان بسیار بالاست که باید به حس خودباوری برسند. فکر می‌کنم آنها به تدریج این نکته را باور کردند و اکنون آسوده‌خاطر هستم. هر یک از بازیکنان تیم قابلیت‌های خود را برای رویارویی با بایرن، بالا می‌دانند. از این رو بدون دلهره وارد بازی فینال خواهیم شد.

دی‌متئو در مورد حریف ژرمنی نیز عنوان کرد: همیشه برای بایرن احترام زیادی قائل بودم. من در سوئیس متولد شده‌ام. جایی که با فرهنگ و روحیات مردم آلمان بسیار نزدیک است. به همین خاطر آلمان‌ها را می‌شناسم و همیشه برایشان احترام قائل بوده‌ام. فکر می‌کنم شنبه شب چلسی، چالش بسیار بزرگی در پیش دارد. چالشی که ما باید در دو عرصه تیم بایرن و تماشاگرانش،‌ مقابله کنیم.

وی ادامه داد: از زمانی که صعود تیمم به دیدار نهایی و بازی در آلیانس آرنا مسجل شد، تلاش کردم بازیکنان را در شرایط جو روانی محل انجام بازی قرار دهم. در این باره آنقدر برایشان صحبت کرده‌ام که فکر می‌کنم بازیکنانم بدون استرس خواهد بود و دقیقا حس انجام یک بازی خانگی را در آلیانس آرنا دارند.

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 17:48

ببخشید...شما؟ آّهان...باشه...شما تاریخو بساز ما هم بازیو میبریم

مهسا شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 18:46

شیش تایی شدن در فینال.!!!واقعاهم باید تو تاریخ ثبت شه!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد