وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: جای آبراموویچ بودم، به دی متئو اعتماد می‌کردم

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ سرمربی بایرن مونیخ معتقد است مهاجم ساحل عاجی چلسی با وجود افزایش سن خطرناک‌ترین بازیکن این تیم انگلیسی است.

به نقل از رویترز، یوپ هاینکس که امشب (شنبه) تیمش در فینال لیگ قهرمانان اروپا بر سر مقام قهرمانی با آبی پوشان شهر لندن نبرد خواهد کرد، در کنفرانس مطبوعاتی به تعریف از دیدیه دروگبا پرداخت.

سرمربی بایرن مونیخ گفت:‌ دروگبا در تمام سال‌هایی که بازیکن چلسی است، یکی از خطرناک‌ترین مهاجمین لیگ برتر بوده است. او همیشه بوی گل می دهد و برای مدافعین تیم مقابلش، همواره دلهره ایجاد می کند. حتی اکنون که او به 34 سالگی رسیده،‌ گلزنی بسیار خطرناک است. دروگبا مقابل بارسلونا این نکته را به خوبی اثبات کرد و نشان داد از کوچکترین فرصت، نهایت استفاده را به عمل خواهد آورد.

هاینکس ادامه داد: حضور دروگبا در خط حمله چلسی همیشه برای تیمش مفید است. حتی اگر زمانی نیز گل نزند،‌ در شکل گیری پیروزی تیمش نقش بسزایی ایفا می کند.

وی در مورد حریف عنوان کرد: وقتی بازی‌های چلسی را در دور مقدماتی و مراحل حذفی مورد بررسی قرار می دهیم، متوجه می شویم این تیم بی دلیل فینالیست نشده است. آنها تیمی بزرگ و برجسته هستند که یک مرحله قبل بارسلونا که بهترین تیم جهان در چند سال گذشته بوده را حذف کردند. تیمی  که با یک بازیکن کمتر می تواند در نیوکمپ مقابل بارسا نتیجه بگیرد، فوق‌العاده خطرناک و قدرتمند است. اکنون بازیکنان بایرن از این همه توانمندی حریف خود آگاه هستند.

مربی 67 ساله مونیخی‌ها در مورد این نکته که کدامیک از دو تیم بخت بیشتری در بازی نهایی دارند، اظهار داشت: درست است فینال در خانه ما برگزار می شود اما به اعتقاد من هر دو تیم به یک اندازه شانس موفقیت دارند.

هاینکس در مورد روبرتو دی متئو، مربی موقت و سوئیسی – ایتالیایی استامفوردبریجی‌ها تصریح کرد: آندره ویاس بواس کارهای بنیادی خوبی انجام داد و پس از او دی متئو توانست با صحبت با تک تک نفرات تیمش، گروهی منسجم ایجاد کند که تا مرحله پایانی لیگ قهرمانان اروپا پیش بیایند. این امر نشان از قدرت و توانایی های وی در نقش مربی دارد. جدا از این که در بازی فینال بایرن برنده باشد یا چلسی، دوست دارم او همچنان بر مسند کارش باقی بماند.

وی افزود: اگر به جای رومن آبراموویچ، مالک چلسی بودم،‌ همچنان به دی متئو اعتماد می کردم و به همکاری با وی ادامه می دادم.

دیدار بایرن و چلسی ساعت 23:15 امشب در ورزشگاه آلیانس آرنای شهر مونیخ برگزار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد