وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شرط بندی هالیوودی ها بر روی بازی رئال - بایرن

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ با نزدیک شدن بازی بزرگ وتاریخی بایرن مونیخ با رئال مادرید هیجان آن نیز هم حتی به بزرگان سینمای امریکا نیز رسیده است.

به نقل از شبکه sky 24 ایتالیا لئوناردو دی کاپریو که از طرف مادری المانی است وهمچنین بوریس ویلیس بازیگر توانای امریکا که نیز اصالت المانی دارد برروی پیروزی بایرن مونیخ شرط بسته اند.

در طرف مقابل نیز انتونیو باندراس و خاویر باردم (بازیگر معروف فیلم جایی برای پیرمردها نیست وبوسه شیطان) که هردو اسپانیایی هستند برروی پیروزی تیم مادریدی شزط بسته اند.

در بین بازیگران زن نیز چارلیز ترون (مانند دی کاپریو از نظر مادری المانی می باشد) ودیانه کروگر (بازیگر معروف فیلمهای تروی وناشناخته) که المانی هست طرفدار بایرن ودر نقطه مقابل پنلوپه کروز وجنیفر لوپز حامی تیم مادریدی هستند.

نظرات 2 + ارسال نظر
mahsa چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 ساعت 14:28

من نمیخوام این بارم شرطمو ببازم...!!!

مصطفی چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 ساعت 17:33

باید میرفتن نظر ساندرا بولاک (برنده جایزه اسکار بهترین بازیکن نقش اول زن در سال 2010 برای بازی در فیلم نقطه کور) که مادرش آلمانیه رو هم میپرسیدن .
وهمینطور جورج کلونی (برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مکمل مرد برای بازی در فیلم سولاریس و نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد سال 2011 برای بازی در فیلم نوادگان) . آقای کلونی علاوه بر اینکه سفیر صلح سازمان ملل هستند یکی از پر و پا قرص ترین هواداران بایرن هم محسوب میشن که بارها خودش اینو اظهار داشته.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد