وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بکن باوئر:بایرنی ها برای فرارازجهنم مادرید دعاکنند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ فرانس بکن باوئر، رییس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ، با سخت و دشوار خواندن دیدار برگشت این تیم با رئال مادرید در برنابئو، گفت: مونیخی ها باید برای سربلند بیرون آمدن از جهنم رئال باید دست به دعا شوند.

دیدار برگشت تیم های فوتبال بایرن مونیخ و رئال مادرید در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، امشب در حالی در ورزشگاه اختصاصی سفید پوشان مادریدی (برنابئو) برگزار می شود که مسابقه رفت، هفته گذشته در آلیانس آره نا، با نتیجه شکننده 2 بر 1 به سود یاران یوپ هاینکس به پایان رسید.


    بکن‌باوئر درخصوص این بازی سرنوشت ساز که حریف تیم انگلیسی چلسی درفینال این رقابت ها را مشخص خواهد کرد، گفت: برای پیروزی در این میدان بزرگ کار سختی در پیش داریم و مونیخی ها باید دست به دعا شوند تا از برنابئو سربلند بیرون بیایند.


قیصر فوتبال آلمان در گفت و گو با شبکه ورزشی اسکای، به بازیکنان بایرن مونیخ توصیه کرد که بشدت مواظب تیم حریف باشند زیرا ستارگان رئال در دیدار برگشت و در زمین خودشان در مقابل تماشاگران علاقمند و پرشور خود با انگیزه و اقتدار بیشتری قدم به میدان خواهند گذاشت.


''کارل هاینس رومنیگه'' رئیس هیأت مدیره بایرن مونیخ که بعد از پیروزی خانگی تیمش، ''شانس'' را یکی از مولفه های پیروزی قرمز پوشان دانسته و آرزو کرده بود که این شانس در بنابئو نیز آنها را تنها نگذارد، در مورد دیدار برگشت،گفت: ما به قدرت و توانایی رئال مادرید واقف هستیم، اما ترسی نداریم، حتی اگر در ماردید جهنم انتظار ما را بکشد.


رومنیگه در گفت و گو با خبرگزاری ورزشی آلمان تاکید کرد: بازیکنان بایرن باید بازی دفاعی را فراموش کرده و به فکر گشودن دروازه حریف باشند، زیرا به ثمر رساندن یک گل در خانه حریف حضور ما در فینال را تضمین خواهد کرد.


رومنیگه با اشاره به اینکه فینال لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا در روز 19 ماه مه در مونیخ برگزار خواهد شد، گفت: بازیکنان تمام سعی خود را خواهند کرد تا رویای حضور در دیدار نهایی تحقق یابد.


وی افزود: درصوت حضور بایرن مونیخ در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا، این نخستین بار خواهد بود که یکی از تیم های دیدار فینال این رقابت ها، میزبان هم باشد.


براساس آمار،از مجموع 9 دیدار بایرن مونیخ در مقابل رئال مادرید که در زمین حریف برگزار شده،این تیم تنها دو پیروزی کسب کرده و در 6 دیدار بازنده از برنابئو خارج شده است.


در چهار مسابقه ای که شرایط مشابه با دیدار امشب را داشته و بایرن مونیخ توانسته با پیروزی در بازی رفت گام به زمین مسابقه برگشت بگذارد، سه مسابقه منتهی به صعود رئال مادرید شده و بایرن تنها یک بار به دیدار فینال راه یافته است.

نظرات 1 + ارسال نظر
b یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 00:06

مادرید جهنم نبود.مونیخ جهنم ما شد!!لعنت به روزگار!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد