وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: این بازی نبرد غول‌هاست

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هاینکس در نشست خبری پیش از بازی برگشت لیگ قهرمانان گفته پیروزی مادرید دست کم کار تیم او را دشوار ساخته: «تا همین دو هفته پیش بود که می‌گفتیم بارسلونا معیار ارزیابی ما در همه موارد است. اما اکنون رئال بارسلونا را برده. این یعنی بازی در برنابئو برای بایرن بسیار دشوار است.»

یوپ هاینکس، مربی بایرن مونیخ گفته رئال مادرید جای بارسلونا را به عنوان تیم برتر اروپا گرفته است. 

آبی و اناری پوشان را یکی از بهترین تیم‌های تاریخ دانسته‌اند اما اخیرا ادعا شده که تعادل قدرت در اسپانیا به هم خورده، به ویژه پس از پیروزی دو بر یک رئال در کاتالونیا. 

هاینکس امیدوار است که بارسلونا هم چلسی را ببرد: «ترجیح می‌دهم اگر به فینال برسیم با بارسلونا روبرو شوم.»
هاینکس همچنین گفته که بایرن کار دشواری مقابل مادرید برای گل نخوردن دارد: «نتیجه بازی رفت اندکی به سود ماست. اما رئال در این فصل نشان داده که می‌تواند به تعداد خوفناکی گل بزند.

البته ما توازن خوبی بین دفاع و حمله داریم و خود را برای بازی زیبایی آماده کنید. این نبرد غول‌ها خواهد بود.»

هاینکس درباره این که تیمش چه تعداد گل نیاز دارد هم گفت: «درباره‌اش بحث نمی‌کنم. روشن است که مادرید پتانسیل تهاجمی نامتعارفی دارد، اما بایرن هم همین‌گونه است. ما همیشه در وضعیتی خواهیم بود که بتوانیم در برنابئو گل بزنیم.»

پیروزی بایرن در آلیانس آره‌نا کاملا زیر سایه دعوای بین فرانک ریبری و آرین روبن قرار گرفت که بر سر زدن یک ضربه ایستگاهی با هم منازعه کرده بودند. اما هاینکس می‌گوید این دو نفر در بازی با وردر برمن با هم دست دادند و هردو این حادثه را کاملا پشت سر گذاشته‌اند.

«آن ماجرا دیگر به تاریخ پیوست. حرکت ریبری در روز شنبه این را نشان داد.»

هاینکس درباره بازیکنان بایرن که کارت زرد دارند و خطر محرومیت از فینال احتمالی را حس می‌کنند هم گفت: «نگران نیستم، چون می‌توانید جنگجویان بازی کنید اما کارت زرد هم نگیرید.»

روزنامه مارکا نوشته بود 90 دقیقه در برنابئو برای بایرن بسیار طولانی خواهد بود و هاینکس هم پاسخ داد: «خیلی بامزه بود، اما 90 دقیقه می‌تواند برای رئال هم بسیار طولانی باشد.»

نظرات 1 + ارسال نظر
جواد چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 ساعت 11:11

بارسا تو این روزهای اخیر ضعیف بازی کرده . نمیتونه معیاره خوبی برا بایرن باشه
ما قهرمانیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد