وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رفقای خوب در بال چپ بایرن

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ فرانک ریبری و دیوید آلابا به خوبی توانستند در دیدار برابر رئال بال سمت چپ بایرن قدرت مند نگاه دارند و عملکرد خیره کننده آن ها در این بازی توانست حملات گسترده ای را در این سمت برای بایرن تدارک ببیند. ریبری با آلابا نه تنها در زمین مسابقه بلکه در تمرینات و حتی بیرون از فضای تمرینی بسیار صمیمانه برخورد می کند. شوخی ها و صحبت های فرانک توانست این جوان 19 ساله را به خودباوری و باروری برساند.

آلابا اصالتی نیجریه ای و فیلیپینی دارد و به خوبی توانست جای خود در سمت چپ بایرن را تثبیت کند. او پشتیبانی سازنده ای از فرانک ریبری انجام می دهد و به خوبی فضاهای پشت سر فرانک را پوشش داده و در هجوم های ریبری از او حمایت می کند. ریبری درباره دیوید آلابا می گوید:"او پسر واقعا خوبی است."

آلابا بی وقفه در حال رشد است او پس از 5 هفته که به عنوان دفاع چپ بایرن در ترکیب قرار گرفته توانست تمامی حرکات و تکنینک های ریبری را درک کند و به خوبی خود را با شرایط ستاره فرانسوی هماهنگ سازد. ریبری ادامه می دهد:" دیوید تنها 19 سال دارد اما او کیفیت بالایی را بدست آورده و واقعا خوب فوتبال بازی می کند."

آلابا از هاینکس تشکر می کند
آلابا در پاسخ به صحبت های ریبری می گوید:" فرانک همه حرکات خود را به من می گوید، او همیشه تلاش می کند مقدار زیادی از وقت خود در تمرین و حتی خارج از زمین با من سپری کند که این به بازیکن جوانی مانند من بسیار کمک می کند" آلابا جوانترین بازیکن بایرن در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا، دی اف بی پوکال و بوندسلیگا است او از حمایت های یوپ هاینکس قدردانی می کند و می گوید:" آقای هاینکس نقش بسیار مهمی در سبک بازی و پیشرفت من داشت او همواره یک ارتباط بسیار خوب با بازیکنان جوانش برقرار می کند."

بازیکن جوان بایرن در بالاترین سطح فوتبالی دوران حرفه ای خود مقابل ستاره های همچون، اوزیل، بنزما و رونالدو و دی ماریا ایفای نقش کرد او در این مورد می گوید:" من همیشه روی فوتبال خودم تمرکز می کنم و وظیفه ای که به من محول شده را انجام می دهم ولی فکر می کنم واقعا شب خوبی را سپری کردیم."

یوپ هاینکس نیز با ستایش از پیشرفت های دیوید آلابا گفت:" دیوید در دیدار رفت نیمه نهایی تلاش بسیاری داشت در نیمه دوم او اعتماد به نفس بیشتری بدست آورده بود و فضای خوبی برای هجوم داشت و به خوبی نشان داد که وظیفه او تنها حمایت از ریبری و کارهای دفاعی نیست."

نظرات 1 + ارسال نظر
جواد چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 ساعت 11:14

امیدوارم امروز هم فوق العاده باشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد