وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن و ریبری با یکدیگر آشتی کردند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ فرنک ریبری و آرین روبن دو ستاره تیم بایرن پس از بازی وردربرمن و بایرن مونیخ کدورتها را کنار گذاشته و با یکدیگر آشتی کردند.

بعد از اینکه فرانک ریبری در بین دو نیمه بازی سه شنبه گذشته بایرن مقابل رئال مادرید در رختکن تیم با مشب به صورت هم تیمی خود آرین روبن کوبید به نظر میرسید که بین آنها کدورت به وجود آمده است و تیم بایرن را هم با حاشیه ای جدی مواجه ساخته اند.

گزارش ها از آلمان حاکی از آن بود که سران بایرن مونیخ ، ریبری را به خاطر این بداخلاقی 50000 یورو جریمه کرده اند. اما ریبری با درخشش و گلزنی در بازی شب گذشته تیمش مقابل وردربرمن بار دیگر قلب هواداران را بدست آورد و تمام هواداران بایرن در سراسر جهان را خوشحال کرد.

با این حال ریبری پس از گلزنی به سرعت به سمت نیمکت بایرن دوید و با روبن دست ، آرین روبن که از ابتدا بر روی نیمکت نشسته بود بیدرنگ با ریبری دست داد و عذر خواهی او را پذیرفت.

اگرچه شاگردان یوپ هاینکس در این بازی به پیروزی رسیدند اما تیم دورتموند با پیروزی 2-0 مقابل گلادباخ و با توجه با فاصله 8 امتیازی نسبت به بایرن در فاصله دو هفته به پایان رقابتها قهرمانی خود را برای دومین سال متوالی جشن گرفت.

تیم بایرن چهارشنبه هفته جاری باید به مادرید سفر کند و در سانتیاگو برنابئو شاهد میزبانی رئال مادرید برای انجام بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باشد.

نظرات 3 + ارسال نظر
محسن اشتایگر یکشنبه 3 اردیبهشت 1391 ساعت 13:45

ایول حالا پدر رئالو در بیارین ریبری که تو اوجه روبن هم روز خوبش باشه مثل بازی با منچستر . گاوبازارو له میکنیم

MER3AD یکشنبه 3 اردیبهشت 1391 ساعت 22:09

بابا بیخیال!!!
بازی برگشت باید به روبنو ریبری یاد داد که بزنن دهن گومزو سرویس کنن

b سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1391 ساعت 23:27

بیچاره ابروی ملت ما ....دست کیا افتاده!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد