وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماریو گومز: هیچ وقت به خوبی مسی نمی شوم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ گومز تاکید کرد بازیکن آرژانتینی بازیکنی کاملا متفاوت است و معتقد است هرگز نمی تواند به سطح بهترین بازیکن حال حاضر دنیا برسد.

مهاجم بایرن مونیخ، مقایسه اش با لیونل مسی، ستاره بارسا را به دلیل زدن چهار گل در دیدار شب گذشته تیمش مقابل باسل رد کرد.

باواریایی ها شب گذشته با نتیجه 7-0 حریف سوئیسی شان را شکست دادند و گومز با به ثمر رساندن چهار گل در این دیدار ستاره تیمش بود. این اتفاق تنها یک هفته بعد از آن رخ داد که مسی در پیروزی 7-1 بارسا مقابل لورکوزن، 5 گل وارد دروازه حریف آلمانی کرد.

با این وجود گومز تاکید کرد بازیکن آرژانتینی بازیکنی کاملا متفاوت است و معتقد است هرگز نمی تواند به سطح بهترین بازیکن حال حاضر دنیا برسد.

او در گفتگو با سایت اختصاصی یوفا گفت:" من هرگز به خوبی مسی نخواهم شد و هرگز هم سعی نکرده ام.  او بازیکن کاملا متفاوتی نسبت به من است. هیچ وقت به او به چشم رقیب نگاه نمی کنم. به نظر من او نهایت فوتبالیست بودن است."

گومز در رقابت های این فصل نمایش های بسیار خوبی داشته و تاکنون 34 گل برای بایرن به ثمر رسانده است.

نظرات 7 + ارسال نظر
هاشم پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 00:09

مصطفی جان ناامیدم کردی تو هم رفتی تو کار کپی پست

محسن اشتایگر پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 08:27

اون که بله اما جوونی با تجربه تر شی خیلی بهتر میشی

شاهین پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 12:01

محسن جان داداش گومز هیچ وقت نمیتونه از اینی که هست بهتر بشه مگه اینکه خودش تنهای ب تمرینات انفرادی بپردازه مثلا دریبل کردن باید حسابی روی تکنیکش کار کنه وگرنه اگر بخواد همین روندو ادامه بده یعنی موردخوری همینی که هست میمونه هیچ پیشرفتی نخواهد کرد.

مصطفی پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 13:44

آقا هاشم تو این مملکت از اون کله گنده هاش تا آدمای خورده ریزش هیچ کدوم قانون کپی رایت رو قبول ندارند اونوقت ماها واسه یه وبلاگ قبول داشته باشیم!.
خود من به شخصه اعتراف میکنم که هر موقع خبر فارسی از سایت گل ببینم میزارم اما قسم میخورم که از سایتهای دیگه که دوستان من زحمت میکشند و ترجمه میکنن تا حالا شاید به ندرت 2 تا خبر کپی پیست کردم.
هرچند از همین وبلاگ خودمون خیلی جاها دیدم بعضیا کپی پیست میکنند اما ما صدامون در نمیاد.

هاشم پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 17:04

مصطفی جان آدرس ایمیل یا یاهو را بهم بده خصوصی باهات کار دارم

مصطفی پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 19:37

اینم آدرس یاهوو اون پایین نوشته
fcb.de_2009@yahoo.com
امشب جات خالی دارم میرم عروسی اما آخر شب بر میگردم کاری داشتی ادم کن .

سیمین دوشنبه 7 فروردین 1391 ساعت 00:15 http://www.germangirl.blogfa.com

chera natoniiiiiiiiii mario jo0nam. u mitoni jasham migiri va ma ro khosh hal mikoni :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد