وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصدومیت سه بازیکن ارزشمند بایرن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ماریو گومز ، آرین روبن ، ژروم بواتنگ سه بازیکن ارزشمند بایرن در بازی امشب تیمشان مقابل هوفنهایم دچار مصدومیت شدند اما به نظر نمیرسد که هیچ کدام جدی باشد.

در طول بازی امشب تیمهای بایرن و هوفنهایم سه بازیکن کلیدی بایرن دچار اسیب دیدگی خفیفی شدند. آرین روبن ، ماریو گومز ، و ژروم بواتنگ  سه بازیکن کلیدی بایرن در بازی تیمشان مقابل هوفنهایم دچار مصدومیت شدند اما معاینات پزشکان بایرن و اظهارات هاینکس مربی بایرن مبنی بر این است که هیچ کدام یک از آنها بازی سه شنبه شب مقابل بازل را از دست نخواهند داد.


آرین روبن در دقایق پایانی بازی با خطای بازیکن حریف آسیب دید و با حالتی نگران کننده زمین بازی را ترک کرد اما در پایان مسابقه او هم تیمی هایش به ابراز احساسات هواداران پاسخ داد و نشان داد که مصدومیتی جدی ندارد. یوپ هاینکس تایید کرد که روبن مصدومیت جدی ای ندارد و اظهار داشت:" او کمی آسیب دیده است اما این مسائل در فوتبال عادی است."


ماریو گومز ستاره سه گله بایرن هم در دقیقه 50 با تکل محکم بازیکنان حریف دچار مصدومیت شد و در در ادامه در دقیقه 57 با ایویکا اولیچ تعویض شد . هاینکس در مورد او میگوید : " تکل خشنی بر روی زده شد" اما خود گومز مصدومیتش را جدی نمیداند و میگوید:" مصدومیت بدی به نظر میرسید اما خوشبختانه مصدومیتم جدی نیست. هیچ شکستگی و پارگی ای ندارم. بنابراین مشکلی نیست." گومز در ادامه توضیح میدهد که از ناحیه مفصل ران راست احساس درد میکند." با یک زانو به زمین خوردم  . اصلا وضعیت خوبی نبود اما چیز جدی ای نیست. با توجه به مصدومیت های پیش آمده برای این دو ستاره بایرن به نظر نمیرسد هیچ کدام از آنها بازی مقابل بازل در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را از دست بدهند.


ژروم بواتنگ مدافع تنومند بایرن هم مانند گومز و روبن دچار مصدومیت شد و در بین دو نیمه جای خود را به آناتولی تیموشچوک داد . هاینکس در گزارش خود میگوید: مصدومیت او از دو بازیکن دیگر ساده تر بود و من او را برای احتیاط از بازی خارج کردم. او هیچ پارگی ای ندارد و تنها از ناحیه ماهیچه پا دچار گرفتگی خفیفی شده است. او مطمعنا به بازی مقابل بازل میرسد.


نظرات 2 + ارسال نظر
حسین سوری یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 01:36 http://www.tehranfarda.blogsky.com

سلام دوست عزیز... واقعا بهت تبریک میگم دوست من سایتت عالیه ...

من حسین سوری صاحب سایت تهران دانلود به آدرس : www.tehranfarda.blogsky.com

هستم و از آشنایی با شما خوشبختم ... با آرزوی سلامتی و خوشبختی برای شما دوست

عزیز...

و در پایان حیف شد کریمی از بایرن رفت ... حداقل آلیانز آرنا شاهد تکنیک ایرانی بود 2 سال پیش ...

مهدی یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 18:29

خدا رو شکر که مهم نیست !!
ولی باید احتیاط کرد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد