وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

عدم نگرانی یواخیم لو از مصدومیت های اخیر ملی پوشان

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ رقابتهای ملی با بازی دوستانه تیم ملی آلمان و تیم ملی فرانسه به میزبانی آلمان در شهر برمن برگزار خواهد شد.

در بازی آلمان و فرانسه که در روز 29 فوریه 2012، مصادف با 10 اسفند 1390 برگزار میشود ، عده ای از بازیکنان تیم ملی آلمان دچار مصدومیت شده اند و قادر به همراهی تیم خود در این دیدار نخواهند بود. از جمله ی این بازیکنان میتوان به پر مرته ساکر مدافع باشگاه آرسنال، باستین شواین اشتایگر هافبک بایرن مونیخ، ماریو گوتزه مهاجم بروسیا دورتموند و لوکاس پودولسکی مهاجم باشگاه کلن اشاره کرد. با توجه به مصدومیت پر مرته ساکر که چهارمین ستاره ی مصدوم تیم ملی آلمان محسوب میشود و نمیتواند در بازی مقابل فرانسه حضور پیدا کند و چندین هفته از میادین به دور است و حتی با وجود مصدومیت های بازیکنان مذکور یواخیم لو اعلام کرد که همچنان آرامش خود را حفظ کرده و در این باره نگرانی خاصی ندارد.

با وجود مصدومیت چنین بازیکنانی که چه درعرصه ی باشگاهی و چه در عرصه ی ملی حضوری موثر دارند و با توجه به اینکه یواخیم لو برای نخستین بار با تیم ملی فرانسه رو به رو میشود او اظهار داشت: " هیچ نگرانی از شنیدن خبر مصدومیت های جدید ندارم. در حال حاضر این باشگاه ها هستند که باید نگران باشند نه نیم ملی آلمان، ما همچنان قادر هستیم بر حریف غلبه کنیم."

نظرات 4 + ارسال نظر
محسن اشتایگر یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 16:49

درود برتو ایکاش هاینکس هم از تو یاد میگرفت

فاضل یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 18:01

محسن اشتایگر عزیز شما درست میگین،
ولی نبود این ستاره ها فعلا مشکلی ایجاد نمی کنه،اما اگه شروع یورو بود قضیه فرق می کرد!!!

۸۸ یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 18:06

باداشتن مت هوملز و باشتوبر.هودز.وسترمن.بواتنگ قلب دفاع مشکلی نداره وسط برادران بندر.تونی کروس ازیل رولفز.کناره ها مولر وشورله .گروسکرویتز.رویس.نوک حمله سوژرماریو .کلوزه مشکلی نیست جبران میشه جای خالی بقیه البته هنوز هستند بقیه جوانها

MER3AD یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 20:52

از آلمان هم میترسم
نصف بازیکنای بایرن تو آلمانن با این افت بایرن مطمین باشین واسه آلمان هم مشکل پیش میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد