وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نرلینگر: سرنوشت ما در بوندسلیگا دیگر در دستان خودمان نیست

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬‌ کریستین نرلینگر، مدیر داخلی باشگاه بایرن مونیخ در صحبتهایی اعلام کرد که بعد از تساوی بدون گل این تیم مقابل فرایبورگ، سرنوشت بایرن در کورس قهرمانی دیگر دست خودش نیست.

باواریایی هاامیدواری فراوانی برای قهرمانی در رقابتهای این فصل بوندسلیگا داشتند ولی با این تساوی امیدهای آنها ناامید شده است. نرلینگر 38 ساله اکنون در صحبتهایی اعلام کرده که بایرنی ها باید امیدوار باشند تا حریفشان در کورس قهرمانی لغزشی داشته باشد.

نرلینگر در پایان مسابقه شنبه شب گفت: «قطعا شانس مان در کورس قهرمانی را به صورت قطعی از دست نداده ایم ولی دیگر کنترل اوضاع در دستان ما نیست.»

نرلینگر درادامه درمورد ناامیدی اش از عملکرد برخی بازیکنان بایرن که ترجیح داد از آنها نام نبرد صحبت کرد و به این نکته اشاره کرد که اهمیت بازی با فرایبورگ کاملا مشخص بود ولی ازنظر او، برخی بازیکنان نهایت تلاششان را برای دفاع از نام بایرن به کار نگرفتند.

نرلینگر دراینباره گفت: «این بازی برای من پر رمز و راز بود؛ به ویژه در نیمه اول که من را خیلی در فکر فرو برد. این طور به نظر می رسد که برخی از بازیکنان ما درک نکرده اند که اوضاع به چه ترتیب است. برخی مسائل پایه ای در یک تیم وجود دارد که از آن جمله می توان به حرکات تهاجمی، رفتاری مثبت و انگیزه اشاره کرد که اینها در تیم ما یافت نمی شد.»

با تساوی بدون گل بایرن مقابل فرایبورگ این تیم به رده سوم جدول بوندسلیگا سقوط کرد واکنون با بروسیا دورتموند صدرنشین 4 امتیاز فاصله دارد.

نظرات 4 + ارسال نظر
علی یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 15:19

هرچی میکشیم از دست تو مرتیکه عوضی هست با اون بمب مسخرت بازیکن نخریدین این شد

مهدی یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 16:32

تحویل بگیرآقای نرلینگر......
اینم تیمی که قرار بود قهرمان اروپا بشه!!
خوب ریدین به تیم!!!یه جوری ریدین که دومی نداره
واقعا نمی دونم چی بگم!!

کورش یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 19:07

من اگه دستم به تو برسه که دیگه میزنم....

MER3AD یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 20:50

چی بگیم به خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد