وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تون: ریبری و روبن بافوتبال محافظه کارانه به بایرن لطمه میزنند

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬‌ ستاره ملی‌پوش پیشین بایرن‌مونیخ دو فوق ستاره کنونی باوارایی‌ها را مورد انتقاد قرار داد و گفت‌ ریبری و روبن با بازی های محافظه‌کارانه خود باعث از دست رفتن صدرنشینی بوندسلیگا شدند.

به نقل از روزنامه تاگس‌سایتونگ، اولاف تون اظهار داشت: مونیخی‌ها با نتایجی که در دور برگشت بوندسلیگا گرفتند، در عمل باعث جدایی از صدر جدول شدند. این اتفاق به از دست رفتن چند امتیاز مربوط نمی‌شود. بلکه به تمام نمایشی که تیم در مسابقات دارد، ربط دارد. این که فرانک ریبری و آرین روبن، با بازی سراسر محافظه‌کارانه خود باعث کاهش خصلت جنگندگی بایرن شده‌اند.

این چهره ۴۵ ساله که در جام جهانی منجر به قهرمانی ۱۹۹۰ ایتالیا یکی از ارکان ژرمن‌ها به شمار رفت، در سال های ۱۹۸۸ تا ۱۹۹۴ برای بایرن بازی کرده است.

تون  فوتبالش را با تیم اول شهر گیلزن کرشن‌ یعنی «شالکه » آغاز کرد و اکنون به عنوان سرمربی تیم آماتوری فا.اف.ب هولس فعالیت می‌کند.

وی افزود: مدل بازی‌‌ ریبری و روبن به گونه ای است که به فکر حفظ سلامت خود هستند و از جنگ‌های تن به تن پرهیز می‌کنند. این شکل از بازی در کل به سود تیم نیست و لطمات آشکاری را به مونیخی‌ها وارد می‌کند.

بایرن‌مونیخ پس از شروع دور برگشت بوندسلیگا ۳ بر یک مغلوب بروسیامونشن‌گلادباخ شد، برد ۲ بر صفر مقابل وولفسبورگ به برتری رسید  و یک بر یک در خانه هامبورگ تساوی کرد.

این تیم اکنون با ۴۱ امتیاز پس از بروسیادورتموند ۴۳ امتیازی در رده دوم جدول بسر می برد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد