وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دتمار هامان: برای فرار از مشکلات به قمار و الکل روی آوردم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایراندتمار هامان، هافبک سابق بایرن مونیخ و لیورپول، تایید کرد که برای دوری از افسردگی به شرط بندی و الکل روی آورده است.

هامان که با لیورپول در سال 2005 قهرمان چمپیونزلیگ شد، برای کنار آمدن با مشکلات زندگی شخص اش به شرط بندی روی آورد و به خاطر دیدار کریکت بین تیم های استرالیا و آفریقای جنوبی 345900 پوند باخت.
او در کتاب اتوبیوگرافی اش نوشت:" من به طور پیاپی شرط می بستم زیرا باعث می شد دائما ذهنم مشغول باشد و کمتر به فروپاشی درونی ام فکر کنم.
آن شب من روی استرالیا شرط بستم؛ برای هر دور 3365 پوند. اگر می بردی، اینقدر پول به دست آوردی و اگر می باختی همین قدر پول از دست می دادی. در مجموع 340 دور بود.
استرالیا 237 دور را باخث. این رقمی است که به خوبی آن را به یاد دارم. این برای من 345900 پوند هزینه داشت. در پایان شب احساس می کردم  پوستم کنده شده است.
وقتی فردا خودم را در آینه دیدم، به خودم گفتم باید اوضاع نغییر پیدا کند"
مشکلات شرط بندی هامان از زمان جدایی او از همسرش و ترک لیورپول و پیوستن به سیتی آغاز شد. او برای یک سال فوتبال را کنار گذاشت و آنگاه با اعتیاد به الکل دست و پنجه نرم کرد.
" من در خانه خالی ام نشسته و از درد کرخت شده بودم. چند نوشیدنی در اطرافم بود و دائما می نوشیدم اما چیزی تغییر نمی کرد.
آن زمان احساس کردم باید با این شرایط روبرو شوم. مانند بقیه مردمی که در زندگی شان مشکلات بزرگی دارند و با آن روبرو می شوند."
هامان سال گذشته فوتبال را در تیم میلتون کینس به پایان رساند و برای چهار ماه نیز هدایت استاکس پورت کانتی را برعهده داشت.

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن اشتایگر چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت 10:32

از بس تو انگلیس بودی مثل اونا شدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد