وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

عکسهای قدیمی و خاطره انگیز 1

 

بقیه تصاویر در ادامه مطلب....

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
ka-z پنج‌شنبه 15 دی 1390 ساعت 07:40

بازم از این عکسها بذارید.باتشکر

th.m پنج‌شنبه 15 دی 1390 ساعت 10:40

وای تمام خاطراتم زنده شد....من که سنم قد نمیده!!!!میگم این وبتون که ویروسی نیس؟؟؟!!!!احساس میکنم گوشیم کم کم منفجر داره میشه ..... کلا قاط زده....

foad پنج‌شنبه 15 دی 1390 ساعت 13:01

سلام دمتون گرم خیلی جالب بود دوباره بزارید
فقط اگه میشه سایز بزرگتر بزارید و اگه تونستید اسمشون رو هم زیر عکسها بنویسید واسه ما که سنمون قد نمیده

th.m پنج‌شنبه 15 دی 1390 ساعت 13:20

نارحت نشید ولی من کلا از قدیمیا خوشم نمیاد...داشتم نگا میکردم فقط به لباس وموهاشون میخندیدم!!!گذشته رو بیخیال .حالو بچسب....مرصاد جون فیزیک خوب بود؟تفلدتم مبالک!حالا واسه من دعا کن ریلاضی خوف بشم!

کورش پنج‌شنبه 15 دی 1390 ساعت 13:40

مرسی....
کاره قشنگی بود

مرتضی کاکا پنج‌شنبه 15 دی 1390 ساعت 21:31 http://ricardo-kaka.rzb.ir

سلام به خاطر اینکه از من به شما بازدید نمیاد
بنر مارو قرار بدین تا لینکتون حذف نشه

سلام. متاسفانه در وب بنر قرار نمیدیم.
مشکلی نیست لینک ما رو حذف کنید.

b سه‌شنبه 20 دی 1390 ساعت 18:50

چرا چرت وپرت نوشتید؟درمورد عکسای به این خوشگلی بگید.

✘Karen✘ یکشنبه 5 شهریور 1391 ساعت 10:31 http://mariogomez-fanclub.blogfa.com

سلام دوست من
اگه با تبادل لینک موافقی منو با اسم"دوستداران ماریو گومز"لینک کن و بگو با چه اسمی لینکت کنم
موفق باشی

سپ مایر سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 23:27

به به عجب دورانی بود سلطان بکن باوئر چه عکس های خوبی به به واسه چی از قدیمیا خوشت نمیاد مدل جدید من که کیف می کنم

یوسف دوشنبه 1 آذر 1395 ساعت 19:33

چرا عکس رومنیگه را نمیگذارید بعد از بکن بائر رومنیگه بزرگترین و بهترین بازیکن تاریخ فوتبال آلمان و بایرن است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد