وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تصاویر اولین تمرین بایرن در قطر

 

بقیه تصاویر در ادامه مطلب....
















نظرات 4 + ارسال نظر
مصطفی سه‌شنبه 13 دی 1390 ساعت 23:36

دوستان سلام بعد چند روز موفق شدم یه خبر بزارم . تو امتحاناتم یه دعایی چیزی بکنید بلکه شرشون زودتر کنده بشه و دوباره مثل دو سه هفته قبل با اخبار روز بیام پیشتون .
در ضمن از امیر حسین عزیز واسه آپ نگه داشن وب تشکر می کنم

خیلی مخلصم مصطفی جون
ایشالا امتحاناتو خوب بدی

th.m چهارشنبه 14 دی 1390 ساعت 03:08

واقعا که از همتون ممنون....با وجود سختی زود زود اپ میکنید.مخصوصا امیرحسین عزیز.من که دوس دارم فقط شنبه بیاد وبره بقیه امتحانا خوبن.چون من همیشه انم...... امیدوارم توهم امتحاناتتو خوب بدی ومرسی از عکسای قشنگت که بازاین هاینکس به توماس گیر داده...

Mer3ad چهارشنبه 14 دی 1390 ساعت 12:03

از همه تون ممنون
راستی این نویر چه پرشی کرده!

th.m چهارشنبه 14 دی 1390 ساعت 14:01

مرصاد تو چرا ادای منو در میاری همیشه!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد