وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تصاویری از سفر بایرن مونیخ به قطر

  

بقیه تصاویر در ادامه مطلب...

 

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

نظرات 5 + ارسال نظر
th.m سه‌شنبه 13 دی 1390 ساعت 14:22

تبلت ریبریو عشق است.....چرا توماس پیش این دیوونه بود!؟البته فعلا در مرحله ی بوقی قرار داره.......وقتی توپ طلا رو گرفت بعضیا میفهمن از کی باید عکس و امضا بگیرن.....

عرفان سه‌شنبه 13 دی 1390 ساعت 19:35

من که تبلت دست ریبری نمیبینم!!
منظورت روبن بود؟
بنظرتون دارن چی میبینن!؟ بدجوری محو شدن

th.m سه‌شنبه 13 دی 1390 ساعت 20:58

من کلا از روبن و ریبری خوشم نمیاد فرقی نداره روبن بود یاریبری هر دوشون کچلن!!!!احتمالا داشتن نقشه شهر یا اخبار بقیه تیمها رو میدیدن یا.....بییییییییییییب

mojitable چهارشنبه 14 دی 1390 ساعت 14:41

بابا یکی جلوی این th.m رو بگیره کلا شوته.عبدالله این کجاش اونه

th.m چهارشنبه 14 دی 1390 ساعت 18:54

من مسخره میکنی؟؟؟!!!!باش!!!!من که از هردوشون بدم میاد.دوسم ندارم به چهرشون دقت کنم ببینم کدومشونه!!!!وا......مگه زوره!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد