وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

افتخار بزرگ برای دیوید آلابا


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دیوید آلابا موفق شد تنها با 19 سال سن به عنوان بهترین بازیکن سال اتریش انتخاب شود.

در این نظر سنجی که توسط خبرگزاری اتریش از ده باشگاه برتر بونسلیگای اتریش انجام گرفت ، آلابا با کسب 21 امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت و ناصر بارازیته بازیکن وین اتریش با 20 امتیاز و مارتین هارنیک بازیکن تیم اشتوتگارت با 13 امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

آلابا در مورد این انتخاب گفت: "این یک افتخار بزرگ برای من است. من کاملاً شگفت زده شدم ، زیرا انتظارش را نداشتم. می خواهم از تمام کسانی که به من رأی دادند تشکر کنم ، همچنین از خانواده ام ، دوستان و خداوند.من مدام در حال تلاش کردن هستم. تاکنون به بعضی از اهداف جزئی خود دست یافته ام."

آلابا در ادامه افزود: "در حالت مطلوب ، علاقه دارم در میانۀ میدان حضور داشتم باشم تا اینکه در هافبک دفاعی و هافبک چپ بازی کنم."

همچنین آلابا عنوان جوانترین بازیکن بایرن در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان را  از آن خود کرده است. از سال 2009 تا کنون او پیشرفت پایدار و محکمی داشته و در سال 2010 به تیم ملی بزرگسالان اتریش دعوت شد.

یوپ هاینکس در خصوص این نظرسنجی گفت: "این یک سربلندی فوق العاده برای یک بازیکن جوان می باشد ، بازیکنی با استعداد بسیار زیاد. من برای دیوید هیجان زده ام! او بازیکنی است که در هر تمرین به دنبال پیشرفت است. این جایزه برای او در گام بعدی زندگی حرفه ایش ایجاد انگیزه خواهد کرد."

کارل هاینز رومنیگه در مورد آلابا گفت: "من فکر می کنم این یک انتخاب بسیار خوب است. دیوید در برخی از بازیهای ملی در سال گذشته درخشان ظاهر شده است ، از جمله در دو دیدار برابر تیم ملی آلمان. همچنین او در بایرن بسیار خوب ظاهر شده است و ما فکر می کنیم او یک آیندۀ فوق العاده روشن را پیش رو دارد."

فرانک ریبری هم اقدام به تمجید از آلابا پرداخت و گفت: "دیوید دوست من است. من کاملاً برای او خوشحالم. این باورنکردنی است که او تنها با 19 سال سن به عنوان بهترین بازیکن اتریش انتخاب شده است. دیوید یک بازیکن درجه یک با ذهنیت عالی می باشد. ما به خوبی باهم هماهنگ هستیم. من مطمئنم که او در آینده یک حرفه ای کامل خواهد شد."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد