وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

توماس مولر:روبن را رقیب نمی دانم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬توماس مولر در گفتگویی میگوید هیچ رقابتی بین او و آرین روبن وجود ندارد

از ماه گذشته که روبن برگشته، این دو نفر تنها یک بار در کنار هم در ترکیب ثابت قرار گرفته‌اند که مقابل بروسیا دورتموند بود، یعنی همان دیداری که روبن پس از مصدومیت به میادین بازگشت.

این دو نفر پس از آن بازی مرتبا با هم رقابت داشته‌اند. مولر در دو بازی گذشته در ترکیب قرار گرفت اما روبن در جریان پیروزی چهار بر یک مقابل وردر برمن دو گل از روی نقطه پنالتی زد.

هرچند به نظر می‌رسد وضعیت مولر به عنوان بازیکن ثابت در خطر باشد، اما او به سایت گل می‌گوید: «من هرگز آرین را رقیب نمی‌دانم. او را هم‌تیمی خود می‌دانم.»

مولر فعلا دچار بیماری است و روبن احتمالا در بازی لیگ قهرمانان مقابل منچسترسیتی بازی خواهد کرد. البته بایرن صعود خود را به عنوان تیم اول قطعی کرده است.

مولر می‌گوید: «نمی‌خواهیم بگویند ما تورنمنت را خراب کرده‌ایم. پس سخت تلاش خواهیم کرد.»

مولر می‌خواهد به سرعت بهبود یابد و دوباره نمایشی داشته باشد که در لیست توپ طلای فیفا قرار بگیرد. او می‌گوید: «بسیار افتخار می‌کنم که برای بار دوم در لیست 23 نفر فوتبالیست برتر دنیا قرار گرفتم.» اما لیونل مسی، چابی و کریستیانو رونالدو به عنوان سه فینالیست مطرح شدند و توپ طلا به یکی از این سه نفر می‌رسد. مولر به شوخی می‌گوید: «بسیار نابود شدم که فهمیدم توپ طلا به من نمی‌رسد! اما شوخی به کنار، مسی بسیار افتخار کسب کرده و عنوان به دست آورده، و آنها شاید بهتر باشد یک بار هم که شده توپ طلا را به رونالدو بدهند.»

مولر تنها 22 سال دارد اما با این حال 25 بازی و 10 گل ملی در کارنامه‌اش ثبت کرده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
th.m چهارشنبه 16 آذر 1390 ساعت 09:28

یه سوال مگه چه بیماریی داره؟!خواهش.....من نگرانم.....!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد