وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: من هنوز هم محبوبم!

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ آرین روبن بازیکن هلندی بایرن مونیخ اعلام کرد هنوز بین هم تیمی هایش محبوب است و شایعات را رد کرد.

او گفت: من هم مثل بقیه بازیکنان جزو تیم هستم و این شایعات آزارم میدهد.
مجله بیلد اخیرا مطلبی راجع به کم محبوبیت بودن روین در بین بازیکنان به خاطر خودخواه بودنش چاپ کرد که روبن آن را تکذیب کرد و گفت: این درست نیست و باعث عصبانیتم شد. واقعا خنده دار است کسی که این مطلب را نوشته واقعا بی اطلاع بوده. من شخصیت خود را در تیم دارم و خیلی از حمایت های مربی و باشگاه خوشحالم.

روبن بد از ۲ ماه دوری بازگشت و در بازی با دورتموند و ویارئال حضور داشت و از باشگاه به خاطر اعتماد به او تشکر کرد.

نظرات 8 + ارسال نظر
sia جمعه 4 آذر 1390 ساعت 00:29

bacheha salam man ye site ya sitaio mikhastam ke beshe bundesliga va champions ligo baziasho azash dl kard kasi mitune komak kone?rapidshare bashe khube

محمد_13 جمعه 4 آذر 1390 ساعت 00:29

خود منم چندین بار گفتم که گومز و مولر و شواینی ، زیاد با روبن خوب نیستند و یکجورهایی باهاش خوب همکاری نمی کنند و این در بازی های بایرن کاملاً مشخصه. آقای روبن ، متاسفانه این مسئله همچنان وجود داره ، ولی کم رنگ تر شده.

محمد۱۰ روبن جمعه 4 آذر 1390 ساعت 01:07

شما تاج سری فقط جون مادرت مصدوم نشو

ﺍﻳﻤﺎﻥ جمعه 4 آذر 1390 ساعت 02:33

روبن نیازی به این که شواینی و گومز باهاش خوب نیستن نداره انصافا روبن یک
عجوبه ی به تمام معناست ولی من تا جایی که میدونم شواینی با روبن خوبه حالا گومز بله باید راحت نباشه محمد جان مگه گومز پاس هم بلده که به روبن پاس بده
من امیدوارم این حرکت های زشت از بین بره روبن برای بایرن از رونالدو برای رئال ﻣﻬﻤﺘﺮﻩ

مصطفی جمعه 4 آذر 1390 ساعت 09:20

کی میگه باستین و گومز با هم خوب نیستند؟
حالا خوبه همه از اتحاد بازیکنای بایرن تعریف می کنند

محمد_13 جمعه 4 آذر 1390 ساعت 13:19

کی گفته باستین و گومز با هم مشکل دارن؟! من گفتم باستین ، گومز و مولر ( هر سه نفر ) با آرین روبن مشکل دارن.

درسته این وسط شواینی کمتر باهاش مشکل داره. ولی شک ندارم مولر و گومز زیاد چشم دیدن روبن رو ندارن. به دو دلیل: 1- گومز نمی تونه ببینه کسی به غیر از خودش کار تمام کنندگی رو انجام بده. 2 - اگر یادتون باشه ، مولر یک بار با روبن درگیر شده ، و از اون موقع به بعد این دوتا کمتر باهم همکاری کردن.

همتونم دیدید که بازی با ویارئال تو دوتا صحنه روبن تو فضای کاملاً خالی قرار داشت ، ولی گومز با خودخواهی کامل خودش شوت زد ، و دست های روبن هم به نشانۀ اعتراض همینجوری بالا بود.

شاید این مسئله بر میگرده به حس ناسیونالیستی بازیکنان آلمانی ، که بیشتر سعی می کنن توپ رو به گومز بدن تا روبن. هدفم این نیست که بگم اینا کلاً با هم مشکل دارن ، ولی برای هم زیاد گذشت نمی کنند.

امیدوارم تو یک بازی ، و تو یک همکاری تیمی ، این مشکلات برطرف بشه.

mersad جمعه 4 آذر 1390 ساعت 14:58

یکی باید بیاد مشکل اینارو برطرف کنه

علی جمعه 4 آذر 1390 ساعت 22:04

روبن دوستت داریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد