وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یوپ هاینکس: بایرن رویاهای بزرگی در لیگ قهرمانان اروپا دارد

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یوپ هاینکس سرمربی باتجربه بایرن مونیخ مطمئن است که تیمش آماده مصاف با ویارئال است. بایرن مونیخ امشب و در دور پنجم دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل ویارئال قرار خواهد گرفت

این درحالی است که باواریایی ها شنبه شب و در رقابتهای بوندسلیگا با نتیجه 0- 1 مغلوب بروسیا دورتموند شد. آنها اکنون خود رابرای دیداربا ویارئال آماده می کنند.

یوپ هاینکس در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: «ما رویاهای بزرگی در لیگ قهرمانان اروپا داریم. خیلی خوب است که بازی بعدی ما روز سه شنبه است. فکر می کنم که ما با شکست مقابل دورتموند کنار آمده ایم و مطمئنم که می توانیم از صدرنشینی مان در گروه دفاع کنیم.»

او که جزئیات زیادی درمورد ترکیب اصلی تیمش در دیدار امشب بر زبان نیاورد، به این نکته اشاره کرد که آرین روبن قطعا در میان خواهد بود: «به این نیاز داریم که آرین برای بهبود سرعت تیم به میدان برود. او به تمریات بیشتری نیاز دارد ولی در بازی سه شنبه از ابتدا در ترکیب تیم ما قرار می گیرد.»

او با آنالیز حریف اسپانیایی تیمش گفت: «ویارئال تیم برتری در فوتبال اسپانیاست و ما باید مقابل حریفان منسجمی قرار بگیریم که با دو خط دفاع 4 نفره بازی ی کنند.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد