وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - ویارئال؛ بایرن در پی قطعی کردن صعود به مرحله حذفی

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ تیم‌ فوتبال بایرن مونیخ، در جست‌وجوی قطعی کردن صعود خود به دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا می باشد.

امشب دور دوم مرحله برگشت دیدارهای گروهی لیگ قهرمانان اروپا با انجام 8 دیدار از گروه یک تا چهار آغاز خواهد شد. در شرایطی که از قبل صعود رئال ‌مادرید محرز شده، در این میان مدعیان صعود برای تصاحب 7 سمهیه باقی مانده در شب اول دور پنجم خواهند جنگید.
در گروه اول بایرن مونیخ با 10 امتیاز صدرنشین است. ژرمنها خواهان دریافت مجوز لازم برای رفتن به دور بعدی هستند. آن‌ها که شنبه شب گذشته در بوندسلیگا و در خانه یک بر صفر مغلوب بروسیادورتموند، قهرمان فصل قبل لیگ آلمان شدند، در ورزشگاه آلیانس آرنا به استقبال از ویارئال، تیم اسپانیایی بدون امتیاز گروه اول خواهند رفت.
در صورتی که مردان هاینکس سه امتیاز این بازی را کسب کنند، به عنوان تیم اول گروه و در فاصله یک هفته تا خاتمه این مسابقات، خیال خود را برای صعود راحت خواهند کرد.
اما دوئل حساس این گروه در شهر ناپل میان ناپولی ایتالیایی و منچسترسیتی انگلیس برگزار خواهد شد. مصافی که در بازی رفت تساوی یک بر یک را به خود دید. اما اکنون هر یک از دو تیم با تمام توان به میدان می‌روند تا بخت صعود به عنوان سهمیه دوم گروه را بیابند. منچسترسیتی و ناپولی به ترتیب با 7 و 5 امتیاز در رده دوم و سوم جدول گروه جای دارند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد