وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن به دنبال گوتزه و رئوس

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رومنینگه رئیس باشگاه بایرن مونیخ تایید کرد که باشگاه بایرن به دنبال جذب گوتزه و رئوس دو ستاره جوان تیمهای دورتموند و گلادباخ است

ماریو گوتزه ستاره ۱۹ ساله تیم دورتموند که تک گل تیم دورتموند مقابل بایرن در بازی روز شنبه را به ثمر رساند بیش از پیش مورد توجه  باشگاه بایرن قرار گرفته است.

کارل هاینس رومنینگه در گفتگویی با Sunday newspaper میگوید: "با اینکه گوتزه تنها ۱۹ سال سن دارد اما بازیکن بزرگ و با کیفیتی است . این طبیعی است که بایرن به دنبال جذب چنین بازیکنان باشد".

مارکو رئوس دیگر ستاره جوان آلمانی است که در تیم گلادباخ بازی میکند . رئوس که در بازی شنبه تیمش مقابل وردربرمن هتریک کرد هم حالا به یکی از اصلی ترین گزینه های خرید بایرن تبدیل شده است.

رومنینگه در مورد خرید رئوس میگوید: "رئوس ماده ای در قرارداد خود دارد که خرید وی را مشکل میکند. او بازیکن ارزان قیمتی نیست ولی میتواند در دراز مدت کیفیت بیشتری به تیم ما ببخشد".

نظرات 4 + ارسال نظر
vahid ahmadi دوشنبه 30 آبان 1390 ساعت 15:03

mario felan dortmund mimune ama reuso bekhare bayern khube
dortmund ghahremane

ka-z دوشنبه 30 آبان 1390 ساعت 15:13

دوست عزیز:(نیما دورتموندی)
همه میدونن که پر افتخارترین باشگاه آلمانی،بایرن مونیخه نه دورتموند!
پس حتما حد و اندازه بایرن خیلی بیشتر از دورتمونده من این حرفو از خودم نمیگم بلکه سوابق دو باشگاه نشان میده که بایرن برتره!در ضمن به عنوان یک آلمانی متعصب تمام باشگاههای آلمان و بازیکنان آلمانی برای من محترمند.

farshad دوشنبه 30 آبان 1390 ساعت 15:25

حاجی اون موقع که تیمه تون ۱۱ تا از ما خورد کجابودی درسته بردید ولی تیمه شاخی نیستید تیمی که فقط تو المان نتیجه میگره تیم نیست با اینکه از دورتمند خوشم میاد ولی چیزی نیستید

ka-z دوشنبه 30 آبان 1390 ساعت 16:28

دوست عزیز:محمد-13
من که بخشیدمت،نصف باشگاه بایرن را بهت میبخشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد