وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوینس: حضور کلینزمن در بایرن اشتباه بود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ رئیس باشگاه بایرن مونیخ گفت استخدام یورگن کلینزمن توسط بایرن مونیخ اقدامی اشتباه بود.

به نقل از روزنامه دوناکوریر، اولی هوینس که در ماه‌ های گذشته موضع‌گیری هایی علیه برخی از مربیان چند سال قبل تیمش داشته، در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود حرف‌های تندی در این زمینه بر زبان آورد.

وی گفت: با فلیکس ماگات ما 2 بار در یک فصل صاحب 2 جام شدیم. بنابراین جذب او اشتباه نبود. با لویی ونگال نیز 2 عنوان قهرمانی در یک فصل کسب کردیم و حتی به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدیم. از نظر فنی او در سطحی بالا بود. فقط از جنبه شخصی با این مربی هلندی مشکلاتی داشتیم که فاجعه بود، اما همین نیز مقوله دیگری بود. من حتی استخدام او را غلط نمی دانم اما داستان یورگن کلینزمن فرق می کند. من استخدام او را برای مربیگری بایرن اشتباه تلقی می کنیم. 

به اعتقاد نفر اول باشگاه ژرمنی‌، یورگن کلینزمن ۴۷ ساله که اکنون سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا است، بیشتر از آنکه به اصل کار در تیمش توجه داشته باشد، تحت تاثیر امور فرعی قرار می گرفت. 

هوینس عنوان کرد: به خاطر او ما تنها برای خرید کامپیوتر نزدیک به ۲۰ هزار یورو هزینه کردیم. ظاهرا او می خواست به صورت مصور و شکلی گسترده، به بازیکنانش بگوید که چگونه در زمین باید بازی کنند. در حالی‌که یوپ هاینکس، مربی کنونی تیم یک تخته ساده برای نشان دادن برنامه تاکتیکی به بازیکنانش دارد که بیشتر از ۳ یورو ارزش ندارد. او روی همین تخته ساختار تاکتیکی بازی تیم را ترسیم می کند در حالیکه در زمان کلینزمن مجبور بودیم رقم کلانی هزینه کنیم و تازه موفق هم نباشیم.

وی ادامه داد: با این حرفها نمی خواهم بحث جوان بودن یا با تجربه داشتن را پیش بکشم. نمی خواهم بگویم کدام یک خوب بود و دیگری ضعیف. بلکه می خواهم در یک جمله عنوان کنم کلینزمن مربی خوبی است، اما یوپ هاینکس ۶۶ ساله مربی فوق العاده‌ای است.

به اعتقاد این مقام بایرن اکنون در دورانی که هاینکس تیم را با قدرت هدایت می کند، مونیخی ها از آرایش تاکتیکی خوبی در زمین برخوردار هستند و در تیم آرامش زیادی حکفمرما است.

او عنوان کرد: وقتی آرامش در کار نباشد، آنوقت باید احتمال دهید در درون تیم ترس ایجاد شود.

رئیس باوارایی‌ها در مورد احتمال حضور یورگن کلوپ، مربی ۴۴ ساله بروسیادورتموند که زردپوشان را به مقام قهرمانی بوندسلیگا در فصل گذشته رساند، نیز در آینده در تیمش گفت: کلوپ با دورتموندی‌ها تا سال ۲۰۱۴ قرارداد دارد و کارش را هم خوب انجام می دهد. در مقطع کنونی اتفاقات به سرعت روی می دهند. به این خاطر خود من سه سال قبل هرگز فکر نمی کردم روزی برسد که ما بار دیگر بتوانیم یوپ هاینکس را استخدام کنیم.

بایرن که اکنون توسط هاینکس هدایت می شود، در دو فصل قبل توسط ونگال هلندی مربیگری شد. پیش از آن نیز به مدت کمتر از یک فصل یورگن کلینزمن زمام امور تیم را برعهده گرفت و قبل از او نیز ماگات سکاندار تیم بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد