وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اوزیل: از بازی در ترکیه نمی ترسم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ هافبک هجومی تیم ملی فوتبال آلمان گفت از حضور در ترکیه و بازی مقابل تیم ملی این کشور نمی ترسم.

به نقل از خبرگزاری ورزش آلمان، مسوت اوزیل اظهار داشت: موضوع کاملا روشن است، قرار است در ترکیه یعنی جایی که ریشه‌های خانوادگی‌ام مربوط به آنجاست، همراه تیم ملی آلمان بازی کنم. فکر می‌کنم در این مصاف عده‌ای علیه من شعار بدهند یا سوت بزنند؛ اما از این بابت ترسی ندارم.

این ستاره تکنیکی که پس از درخشش  در جام جهانی 2010 به عضویت رئال مادرید درآمد، افزود: حتی اگر جو ورزشگاه علیه من باشد، با این شرایط به نحوی کنار می‌آیم. در زمین دنبال بازی خودم هستم. در بازی رفت که در برلین انجام شد، تماشاگران ترک زیادی در ورزشگاه بودند که شعار دادند. من هم در کل می توانم تاسف و ناراحتی‌شان را درک کنم.
وی افزود: قطعا فضای عالی در این بازی وجود خواهد داشت. برای برنده شدن وظیفه‌ای سنگین داریم، اطمینان دارم که با سه امتیاز از آن بازی خارج خواهیم شد.

اوزیل که فرزند خانواده‌ای مهاجر ترک به آلمان است، در شهر گلزنکرشن آلمان به دنیا آمده و در آنجا رشد کرده است. او در جام جهانی آفریقای‌جنوبی با پیراهن ژرمن‌ها توانست با بازی تکنیکی خود چشم جهانیان را به خود جلب کند.
مصاف برگشت ترکیه و آلمان جمعه در استانبول در مرحله مقدماتی جام ملتهای 2012 برگزار خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد