وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نویر رکورد کان را شکست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مانوئل نویر پس از ۱۱ بازی گل نخوردن توانست رکورد اولیور کان را بشکند. او معتقد است که تمام تیم در این رکورد شکنی دخیل بوده اند و این رکورد متعلق به تمام تیم است.

مانوئل نویر دروازه بان ملی پوش بایرن از بازی ابتدایی فصل با گلادباخ که دروازه خود را باز شده دید دیگر در هیچ مسابقه ای  دروازه خود را باز شده ندیده است . نویر هم اکنون با بسته نگه داشتن دروازه خود به مدت ۱۰۱۸ دقیقه در ۱۱ بازی توانست رکورد دست نیافتنی اولیور کان دروازه بان افسانه ای بایرن را که با ۱۰۱۱ دقیقه در فصل ۲۰۰۲-۲۰۰۳ ثبت کرده بود را بشکند و به تنهایی در رتبه اول قرار گیرد و نام خود را به عنوان یک اسطوره در تاریخ بایرن مونیخ جاودانه سازد.

مانوئل نویر در مورد این رکورد شکنی میگوید : این یک رکورد شخصی نیست و متعلق به همه تیم است چون همه ما در تلاش بودیم تا این رکورد بهبود یابد و همینطور هم تلاش میکنیم تا این رکورد را بیشتر ترقی دهیم.من فکر میکنم که ماریو گومز بیشتر مستحق قدر دانی است چون او از این رکورد شکنی بیشتر از من خوشحال است.

مانوئل نویر در بازی هفته هشتم بندسلیگا مقابل هوفنهایم با یک سوپر واکنش دروازه تیمش را بسته نگه داشت تا علاوه بر جلوگیری از شکست خوردن بایرن رکورد خود را هم حفظ کند.

نویر در مورد واکنش خود میگوید : این واکنش نشان داد که من فقط برای این درون دروازه نایستاده ام تا ۱۱ نفر تیممان تکمیل شود .(با خنده)

درست است که مانوئل نویر با بهبود بخشیدن رکورد اولیور کان از ۱۰۱۱ به ۱۰۱۸ در رتبه بندی کلی در جایگاه نخست است اما در رده بندی بندسلیگا پس از تیمو هیلده براند از اشتوتگارت با رکورد (۸۸۲) و اولیور کان با رکورد های (۸۰۱ و ۷۳۶ ) با رکورد (۶۵۸) دقیقه گل نخوردن در جایگاه چهارم قرار دارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
ramin سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 15:31

bro baraye shekastane hilderbrand

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد